Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان گفت: گزارش‌های ستاد ملی مقابله با کرونا نگران کننده است، رکن اصلی مراقبت خود مردم هستند و باید با شدت بیشتری، پروتکل‌ها رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی‌وند در شصت و نهمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان عنوان کرد: گزارش‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و دانشگاه‌های علوم پزشکی نشان از ورود به شرایط سخت است و از هم‌اکنون از کادر بهداشتی و درمانی تقدیر می‌کنیم که در آماده‌باش هستند و امیدواریم موج پیش روی را را آرام بگذارنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فرمانداران تاکید کرد تا جلسات را به صورت مستمر برگزار و دستورالعمل‌های اجرایی را بار دیگر مطالعه کنند.

استاندار کرمان افزود: دستور‌العمل‌های اجرایی طبق رنگ‌بندی شهرها کامل مشخص و شفاف است و فرمانداران باید طبق آن عمل کنند.

زینی‌وند همچنین به واسطه رعایت اصول بهداشتی در ایام 12 و 13 فروردین ماه توسط مردم قدردانی کرد و گفت: گزارش‌های ستاد ملی مقابله با کرونا نگران کننده است، تفاوت پیک بیماری پیش‌روی در آن است که ویروس جهش یافته تقریبا تمام موارد ابتلا را شامل می‌شود و قدرت سرایت بسیار بالایی نیز دارد.

وی عنوان کرد: طبیعی است که با افزایش تست‌های مثبت در استان باید منتظر حجم بیشتر بستری‌ها و موارد فوتی در روزهای آینده باشیم.

استاندار کرمان اظهار داشت: رکن اصلی مراقبت خود مردم هستند، استان کرمان دوباره به سمت شهرهای نارنجی و قرمز رفته و از سویی نیروی انتظامی باید با جدیت مراقبت‌های تردد شبانه را از ساعت 22 تا 3 صبح اعمال کند.

زینی‌وند گفت: مراکز مذهبی در این ایام به شکل مطلوبی رعایت پروتکل‌ها را داشتند و در ایام نیمه شعبان و اعیاد مذهبی این امر را نشان دادند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کرمان علی زینی وند ستاد ملی مقابله با کرونا استانداری کرمان علی زینی وند علی زینی وند استاندار کرمان شهرهای نارنجی و قرمز آماده باش بیمارستان ها مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمصطفی آیت اللهی موسوی، صبح یکشنبه در گروه کاری نهضت ملی شمال استان کرمان گفت: دستگاه‌های خدمات رسان موظف به تأمین زیرساخت‌های آب و برق در سایت‌های مسکن هستند.

وی، افزود: زمین‌های طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در چهار شهر ریحان‌شهر، بردسیر، خواجو شهر و بم آماده شده و در هفته‌های آینده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

موسوی، تصریح کرد: سایت‌های راین، نرماشیر، نظام‌شهر، گلباف، نجف‌شهر، چترود، هجدک و ارزوئیه آماده شده و منتظر دریافت مصوبه از کارگروه هستند.

معاون عمرانی استاندار کرمان افزود: سایت‌های کرمان، کوهساران، بافت، شهربابک، خرسند، بم و رفسنجان نیز مراحل آخر آماده‌سازی را می‌گذرانند و به زودی جهت ساخت و ساز واگذار می‌شوند.

وی همچنین از انجام مراحل کار در سایت‌های نهضت ملی مسکن بافت، خرسند، انار، باغین و فاز دو ماهان، رفسنجان، اندوهجرد، شهداد و گنبکی خبر داد.

کد خبر 6097489

دیگر خبرها

  • زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • مورایس: مراقبت ایرانی‌ها از جنبه‌های اخلاقی را تحسین می‌کنم
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند