Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@16:10:52 GMT

متهمان اختلاس ۴میلیارد ریالی شهرداری ماهان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۳۷۴۷

متهمان اختلاس ۴میلیارد ریالی شهرداری ماهان دستگیر شدند

گروه استان‌ها ــ بازرس کل استان کرمان از کشف ۴میلیارد ریالی اختلاس در شهرداری ماهان خبر داد و گفت: در این ارتباط مسئول فنی به همراه یکی از مهندسان ناظر این شهرداری بازداشت شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان،به نقل از اداره‌کل بازرسی استان کرمان؛ احمد آبیار امروز در جمع خبرنگاران اظهار اشت: در بررسی عملکرد شهرداری ماهان مشخص شد مسئول فنی این شهرداری با تبانی با یکی از مهندسان ناظر و جعل فیش‌های دایره درآمد شهرداری، وجوه فیش‌ها را به حساب شخصی خود واریز می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر‌کل بازرسی استان کرمان افزو‌د: تاکنون بیش از 4 میلیارد ریال از وجوه اختلاس شده کشف و 2 میلیارد و 170 میلیون ریال به حساب شهرداری برگردانده شده است.

دادستان کرمان: استاندار جدید به شعار خود در روز معارفه عمل کند؛ ترک فعل مدیران معضل بزرگ استانبازداشت مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمان به اتهام فساد اداریتذکر رئیس دستگاه قضا به مدیران دستگاه‌های اجرایی / وجود فساد در اداره‌های زیرمجموعه را نمی‌پذیریم

وی با بیان اینکه متهمان توسط دادسرای عمومی و انقلاب کرمان بازداشت شده‌اند گفت: از دادستان و بازپرس پرونده کشف اختلاس در شهرداری ماهان تشکر می‌کنم.

آبیار از تلاش پیگیر و جدی رئیس و پرسنل پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی استان کرمان در راستای کشف جرم که در دستگیری متهمان قاطعانه عمل کرده‌اند نیز تقدیر کرد.

انتهای پیام/511/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان شهرداری ماهان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!

محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس که از فوتبال و فضای آن دور است، با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعتراض خود به برخی مسائل را نشان داد. محمد انصاری نوشت:‌ای کاش برای نبرد با گرانی و فقر و رانت‌خواری و زمین‌خواری و اختلاس و مشکلات معیشتی و ناکارآمدی مسئولین و دزدی از بیت المال هم لباس رزم به تن می‌کردید.


منبع: طرفداری

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق