Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@21:11:29 GMT

توهینی در نشست با جهانگیری رخ نداده است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۳۷۷۶

توهینی در نشست با جهانگیری رخ نداده است

ایرنا نوشت: «اسحاق جهانگیری که صبح امروز وارد مشهد شد در نخستین برنامه سفرش در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با حضور استاندار، معاونان وی، مدیران دستگاههای اجرایی استان و سه نفر از نمایندگان مردم خراسان رضوی در مجلس شوای اسلامی، شرکت کرد. 

گزارش خبرنگار ما که در طول این نشست در محل استانداری خراسان رضوی حضور داشت حکایت از جوی آرام و کارشناسی با سخنرانی معاون اول رییس جمهوری، استاندار خراسان رضوی، همه نمایندگان مجلس حاضر در این نشست و برخی از مدیران نهادهای اجرایی استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

با این وجود "احسان ارکانی" نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، امروز پس از پایان حضورش در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی اقدام به انتشار توییتی گلایه‌آمیز با محتوای تند کرد. 

وی در متن این توییت مدعی شد عوامل نهاد ریاست جمهوری به نمایندگان مجلس توهین کرده و دبیر اجرایی مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی را کتک زده و بازداشت کرده‌اند.

این در حالی است که نشست جهانگیری با مسوولان خراسان رضوی و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی روالی عادی داشته و هیچگونه رخداد غیرمعمول در آن دیده نشده است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی نیز یکی از سخنرانان این نشست بود که پس از پایان سخنانش، به آرامی و به تنهایی نشست را در حالی که دیگر نمایندگان مجلس هنوز در آن حضور داشتند بدون هیچ تنشی ترک کرد.

منبع مسوول و آگاه در استانداری خراسان رضوی که خواست نامش ذکر نشود گفت: گویا در فضای بیرون از نشست یکی از کارکنان دفتر نماینده نیشابور دچار اختلاف با گروه محافظان نهاد ریاست جمهوری و عوامل حراست شده است. 

وی نام این فرد را "طلایی" ذکر و بیان کرد: هنوز اطلاعات دقیق و تکمیلی از این رخداد دریافت نکرده‌ایم اما گویا دلخوری نماینده نیشابور از همین اتفاق موجب عصبانی شدن وی و شتاب در انتشار توییتی با مضومن تند شده است. 

معاون اول رییس جمهوری به منظور سفری یک روزه همراه با چند نفر از وزرا و معاونان وزارتخانه‌ها وارد مشهد شده است.»

منبع: الف

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، ۵ بازیکن سپک تاکرا و یک مربی از خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای دختران در کرمانشاه جهت شرکت در مسابقات آسیایی تایلند دعوت شدند.

بهناز احمدنیا به عنوان مربی و ناهید ترابی، مهدیس هندویی، صبا طباطبایی، غزل شیرخانی و اعظم دادگر به عنوان ورزشکار در اردو حاضر هستند.

دیگر خبرها

  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند