Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: ما در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با افزایش ظرفیت پذیرش مسافر و ارتقاء کیفی خدمات تلاش کرده‌ایم تا رضایت مسافر و کارایی مترو را افزایش دهیم.

او افزود: مترو یکی از محورهای اصلی در حوزه حمل و نقل و ترافیک پایتخت است و عملکرد آن نقش جدی در زندگی شهروندان شهر تهران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت در ادامه با اشاره به کاهش سرفاصله حرکت قطارها در سال گذشته بر اساس کار کارشناسی تصریح کرد: خوشبختانه این کار با واکنش مثبت از سوی شهروندان و مسافران همراه بود.

این مدیر شهری گفت: اولویت اول ما در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزایش بهره‌وری است چرا که نتیجه عملکرد ما در شهر بسیار تاثیر گذار است و این موضوع در ایام کرونا بیش از پیش نمایان شد.

وی تصریح کرد: به علت شیوع ویروس کرونا، در اکثر کشورها با تعطیلی در بخش‌هایی مختلف روبرو شد اما حتی این بحران بزرگ نیز منجر به توقف فعالیت متروی تهران نشد چرا که در حال حاضر مترو جایگاه خود را به خوبی در میان شهروندان پیدا کرده و به عنوان یک نیاز اساسی مردم است و نمی‌تواند تعطیل شود.

نوبخت با تاکید بر اینکه کار شرکت بهره برداری متروی تهران، کاری خدماتی است، افزود: این دوره یک دوره سخت با فراز و فرودهای زیادی برای متروی تهران بود اما با همکاری و همدلی تمامی همکارانم و با استفاده از توان داخلی فرصت خوبی برای رشد و گسترش هرچه بیشتر متروی تهران فراهم شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: افزایش رضایت مسافران و افزایش بهره‌وری در اولویت کاری این شرکت قرار داشته و دارد.

وی گفت: کارها در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه باید مسافر محور دنبال شود و با توجه به اینکه ماموریت اصلی ما جابجایی مسافران است بنابراین مسائلی چون افزایش ظرفیت ناوگان، ایمنی و امنیت مسافران را در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم.

نوبخت با اشاره به تفاهمنامه ساخت ۱۰۵ واگن متروی ملی با شرکت واگن سازی تهران و شرکت متروی تهران و بازسازی ۳۱ قطار نسل اول مترو، گفت: امیدوارم با تحقق این تفاهمنامه‌ها زمینه افزایش رضایت شهروندان و مسافران و همچنین افزایش کارایی بیشتر هرچه زودتر فراهم شود.

کد خبر 592692 برچسب‌ها شهرداری مدیریت شهری مترو مترو تهران حمل و نقل شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری مدیریت شهری مترو مترو تهران حمل و نقل شهری شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی، سید امیرعباس ستایشگر معاون آفرینش‌های فرهنگی هنری بنیاد رودکی، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و داریوش بارانی شهردار خرم آباد، در جلسه مشترکی تفاهم‌نامه همکاری میان دو مجموعه بنیاد رودکی و شهرداری خرم‌آباد را امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه ارکستر سمفونیک تهران، سمفونی فلک‌الافلاک، اثر استاد کامبیز روشن روان را با مشارکت بنیاد رودکی، شهرداری خرم‌آباد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در محوطه قلعه فلک الافلاک اجرا می‌کند.

گفتنی است جزئیات این برنامه متعابقا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن