Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،  با پشتیبانی و سرمایه گذاری بنیاد برکت، کارخانه تولید شمش روی آشتیان بعد از ۱۰ سال تعطیلی به چرخه تولید بازگشت و با این بازگشت اشتغالزایی و ارزآوری هم به کارخانه برگشت.

افشار نیا مدیر عامل کارخانه تولید شمش روی آشتیان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،  گفت: ۱۰ سال پیش به دلیل کمبود نقدینگی و مشکلات پیش روی سرمایه گذار بخش خصوصی کارخانه در بن بست قرار گرفت و تعطیل شد و ۱۰۰ کارگر آن از کاربیکار شدند

افشار نیا افزود: با ورود بنیاد برکت به این کارخانه ورشکسته، ساختمان‌ها، دستگاه‌ها و تجهیزات قدیمی بازسازی شدند و تولید از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: هم اکنون این کارخانه با ظرفیت ۸۰ درصد و تولید روزانه ۴ تن شمش روی در حال فعالیت است و امید است با اجرای طرح‌های توسعه این میزان ۶ تن در روز برسد.

کارخانه تولید شمش روی آشتیان حدود یک دهه به علت مشکلات مالی تعطیل بود، اما با سرمایه گذاری بنیاد برکت یکسالی هست که شاهد گردش چرخ‌های تولید، اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر و ارزآوری دو میلیون دلاری است.

رجبی مدیر شرکت تولیدی شمش روی در آشتیان هم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، گفت: با راه اندازی این کارخانه ۳۰۰ شغل مستقیم وغیر مستقیم ایجاد شده و کارگران قدیمی نیز به پیشه خود بازگشتند.

رجبی اضافه کرد: از ابتدای راه اندازی دوباره این کارخانه ۲ میلیون دلار شمش روی به کشور‌های ترکیه، افغانستان وعراق صادار شده است.

شرکت تولیدی شمش روی درآشتیان یکی از ۱۰۰ کارخانه تولید این محصول ارزشمند درایران است که از سال گذشته با حمایت و سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد تومانی بنیاد برکت به چرخه تولید بازگشته اند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنایع استان مرکزی پشتیبانی تولید مانع زدایی تولید بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228990 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند