Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته استیناف بار دیگر به کمیته تعیین وضعیت تاکید کرد که می‌تواند به پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس علیه شجاع خلیل زاده رسیدگی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زمانی که باشگاه پرسپولیس به فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده و حضور در تیم قطری اعتراض کرد کمیته تعیین وضعیت اعلام کرد صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد و بهتر است باشگاه پرسپولیس شکایت خود را به شورای حل اختلاف کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهد به خصوص که این بازیکن بعد از فسخ قرارداد خود با تیم پرسپولیس راهی یک تیم خارجی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما کمیته استیناف که ریاست آن برعهده علیرضا صالحی است به صراحت اعلام کرد که کمیته تعیین وضعیت صلاحیت رسیدگی به این پرونده را دارد و باید به شکایت باشگاه پرسپولیس رسیدگی کند. بعد ازاین اظهارات کمیته تعیین وضعیت خواستار تشریح قانون دراین زمینه و هم چنین تعریف صلاحیت کمیته تعیین وضعیت در خصوص این پرونده شد که این اقدامات از سوی کمیته استیناف صورت گرفت. بر همین اساس انتظار می رود کمیته تعیین وضعیت در روزهای آینده رای خود را در خصوص این پرونده صادر کند.

 

باشگاه الریان پیش از ثبت قرارداد شجاع خلیل زاده فسخ قرارداد این بازیکن با باشگاه پرسپولیس را بررسی و بعد ازاینکه متوجه شد خطری شجاع را تهدید نمی کند با این بازیکن قرارداد امضاء کرد. گفته می شود باشگاه قطری حتی متن قرارداد شجاع خلیل زاده با پرسپولیس را به چند وکیل زبده بین المللی نشان داد. در فوتبال قطر نسبت به قرارداد با خارجی ها حساسیت خاصی وجود دارد و قرارداد بازیکنان خارجی در کمیته ملی المپیک قطر به ثبت می رسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس الریان الریان پرسپولیس شجاع خلیل زاده کمیته تعیین وضعیت باشگاه پرسپولیس شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در مرحله یک هشتم جام حذفی برابر آلومینیوم در اراک مصاف خواهد داد.

در این بازی سرخپوشان علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی را در اختیار نخواهند داشت. هافبک تکنیکی پرسپوليس پیش از اعزام این تیم به اراک، به دلیل سرماخوردگی از سفر بازماند.

سعید صادقی به دلیل ابتلا به ویروس شدید سرماخوردگی و تب و لرز، از اردوی سرخپوشان خارج شد تا سومین غایب تیمش در این بازی حساس لقب گیرد.

دیگر خبرها

  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت