Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال دختران پالایش نفت آبادان از هفته ی چهارم(دور برگشت) رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور، تیم هیات فوتبال اصفهان را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، بانوان فوتسال پالایش نفت آبادان ظهر امروز شنبه 14 فرودین ماه، از هفته چهارم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور دقایقی قبل در سالن شماره یک مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور آبادان تیم هیات فوتبال اصفهان را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهام عنافچه، سهیلا ملمولی و فرشته خسروی در این دیدار برای پالایش نفت هت ریک کردند و فاطمه رحمتی نیز  با یک گل زده از گلزنان این رقابت جذاب و پر گل لقب گرفتند.

این ششمین کلین شیت شاگردان نرگس علوانی در این دوره از رقابت‌ها است.

پالایش نفت آبادان که با این نتیجه صدرنشینی خود را در جدول رقابت ها استحکام بخشید باید شنبه هفته آینده از هفته پنجم این رقابت ها مهمان تیم قدرتمند مس رفسنجان خواهد شد.

لازم به ذکر است که تیم پالایش نفت آبادان با احتساب یک مسابقه کمتر بدون شکست با 25 امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور قرار دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پالایش نفت آبادان لیگ برتر فوتسال بانوان هیات فوتبال اصفهان فدراسیون فوتبال ایران پالایش نفت آبادان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ کاپ امارات، شامگاه جمعه تیم‌های فوتبال الوحده و العین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر به سود الوحده به پایان رسید تا این تیم عنوان قهرمانی لیگ کاپ امارات را از آن خود کند.

احمد نورالله‌ی لژیونر ایرانی الوحده در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حاضر بود و به طور کامل بازی کرد.

تک گل الوحده در این بازی را «پیمنتا پرز لوپز» در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

العین در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال آسیا موفق شده بود در دیدار نیمه نهایی از سد تیم قدرتمند الهلال عبور کند و راهی دیدار نهایی شود اما در این بازی مغلوب یاران نورالله‌ی شد و نتوانست نخستین جام این فصل را کسب کند.

کد خبر 6096004

دیگر خبرها

  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی