Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - با اجرای موفقیت آمیز پروژه نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان (RCM) میزان آماده به کاری تجهیزات ناحیه آهن سازی به میزان فراوانی افزایش یافت.
کارشناس برنامه‌ریزی و تعالی سیستم‌های نگهداری و تعمیرات (نت) از اجرای پروژه نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان (RCM) در ناحیه آهن‌سازی خبر داد و گفت: این پروژه با انجام کار تیمی کارکنان نت و همکاران تولید، برای اولین بار در صنعت فولاد کشور به‌منظور شناسایی کلیه خرابی‌های بالقوه و بالفعل تجهیزات بحرانی، تحلیل علت ریشه‌ای خرابی‌ها و تدوین اقدامات و سیاست‌های نگهداری تجهیزات بحرانی با موفقیت اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمیدرضا عبدیان افزود: نظر به اینکه توسعه نت مبتنی بر قابلیت اطمینان جزو یکی از اهداف استراتژیک حوزه نگهداری و تعمیرات شرکت فولاد مبارکه است، با تدوین چشم‌انداز پنج‌ساله استقرار RCM روی تجهیزات ناحیه آهن‌سازی از سال 1394 ضمن اولویت‌بندی تجهیزات خطوط تولید، با شناسایی 85 تجهیز بحرانی در خطوط تولید این ناحیه، تعریف و برنامه‌ریزی اجرای آن‌ها انجام شد.
تسهیل‌کننده پروژه‌های نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان (RCM) در ناحیه آهن‌سازی تصریح کرد: این طرح با برگزاری جلسات منظم هفتگی در محل ناحیه و با حضور اعضای تیم‌های پروژه در بخش‌های مختلف و برگزاری بالغ‌بر 10 دوره آموزشی جهت آموزش تخصصی RCM با اساتید خارجی و داخلی اجرا شد.
وی در ادامه گفت: اقدامات اصلاحی به‌دست‌آمده در این پروژه‌ها عبارت‌اند از:
تدوین استانداردهای نت پیشگیرانه یا پیش‌گویانه روی تجهیز با در نظر گرفتن ملاحظات فنی و اقتصادی، بهینه‌سازی استانداردهای نت پیشگیرانه، تدوین یا ویرایش دستورالعمل‌های بهره‌برداری یا نگهداری و تعمیرات، طراحی دوره‌های آموزشی تخصصی در زمینه‌های مختلف نگهداری و تعمیرات، طراحی مجدد تجهیزات یا تغییر در قسمتی از تجهیز با رویکرد افزایش بهره‌وری و ... .
رئیس دفتر برنامه‌ریزی و کنترل نگهداری و تعمیرات ناحیه آهن‌سازی نیز در ادامه به دستاوردهای اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: ایمنی و سلامت محیط زیستی بیشتر، عملکرد بهبودیافته عملیات (نرخ خروج، کیفیت محصول و خدمات به مشتریان)، اثربخشی بیشتر برای هزینه‌های نگهداری و تعمیرات، عمر مفید بیشتر برای اقلام گران‌قیمت، ایجاد یک پایگاه جامع اطلاعات نت، انگیزش بیشتر در افراد و کارگروهی بهتر و ... ازجمله این دستاوردها به شمار می‌آید.
حمیدرضا جمالی یادآور شد: اجرای نظام‌های نوین نگهداری و تعمیرات در مجتمع‌های تولیدی نظیر فولاد مبارکه می‌تواند اثربخشی بسزایی در افزایش آماده‌به‌کاری تجهیزات و کاهش خرابی‌ها و هزینه‌های نت و عدم‌النفع تولید را نیز به همراه داشته باشد.
وی در پایان از همه رؤسا، کارشناسان و تکنسین‌های حوزه تعمیرات، تولید، قسمت پیشگیری دفتر فنی کنترل نگهداری و تعمیرات ناحیه آهن‌سازی و همچنین واحد برنامه‌ریزی و تعالی سیستم‌های نت شرکت که در اجرای این پروژه‌ها نقش بسزایی داشتند، تشکر و قدردانی کرد.
روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نگهداری و تعمیرات ناحیه آهن سازی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر

به گزارش همشهری آنلاین، داود گودرزی درباره سگ‌های ولگرد و بدون صاحب در شهر تهران گفت: ۱۲ تیم خودرویی در تهران و به ویژه حاشیه شهر در بحث جمع آوری حیوانات موزی و سگ های بدون صاحب مسئولیت دارند و فعال هستند.

او ادامه داد: این تیم ها از طریق تماس و شکایات مردمی با سامانه ۱۳۷ و البته گشت های خودشان اقدام به جمع آوری سگ های بدون صاحب می کنند.

به گفته گودرزی، روزانه ۴۰ تا ۵۰ سگ بدون صاحب در تهران جمع آوری و همه آنها به نقاهتگاه کهریزک (آرادکوه) منتقل می شوند.

گودرزی در مورد نحوه نگهداری و پذیرش این سگ‌ها نیز گفت: سگ‌ها در این نقاهتگاه ابتدا توسط دامپزشک معاینه می‌شوند و پس از شناسایی سگ های بیمار، نسبت به معالجه اقدام می شود.

او یادآور شد: سگ‌های سالم هم به تفکیک نر و ماده در قفس‌های مخصوص خود در این مرکز نگهداری می‌شوند و رهاسازی سگ‌های بدون صاحب تخلف است.

گودرزی ادامه داد: در گذشته اقدام به پلاک کوبی و عقیم سازی سگ های بدون صاحب می شد و در نهایت رها سازی صورت می گرفت، اما طبق قانون و دستورالعمل ابلاغی محیط زیست رهاسازی سگ های بدون صاحب تخلف است از این رو ما فقط به هنگام واگذاری این سگ ها به اشخاص واقعی اقدام به عقیم سازی و پلاک کوبی می کنیم.

مدیرکنترل حیوانات مضر شهری یادآور شد: همچنین به هنگام واگذاری از صلاحیت فرد داوطلب برای نگهداری مطمئن می شویم و پس از تزریق واکسن هاری و صدور شناسنامه بهداشتی این واگذاری به اشخاص حقیقی به طور مثال برای نگهبانی سگ در گاراژ، باغ یا کارخانه ها انجام می شود.

او این را هم گفت که شهرداری فقط نقاهتگاه کهریزک را برای نگهداری سگ های بدون صاحب دارد و بقیه اماکن نگهداری دست حامیان حیوانات است.

به گفته گودرزی، بیشتر هزینه نگهداری سگ های بدون صاحب توسط خیران و حامیان حیوانات تامین می شود.

او همچنین ادامه داد: هم اکنون نقاهتگاه آرادکوه ۲ هزار ظرفیت دارد که توسعه آن را شروع کرده ایم و ۲ هکتار زمین برای این امر اختصاص یافته که سال بعد این ظرفیت تا ۸ هزار قلاده می رسد.

گودرزی افزود: تعداد سگ های بدون صاحب ۱۰ هزار قلاده تخمین زده می شود درحالی که ما سال آینده فقط تا ۸ هزار قلاده ظرفیت پذیرش و نگهداری خواهیم داشت.

او ساماندهی سگ های بدون صاحب را در گرو همکاری مردم دانست و توصیه کرد: شهروندان از غذارسانی بی رویه به این حیوانات خودداری کنند و باید آگاهی آنها را در این زمینه بالا برد.

گودرزی همچنین هشدار داد: شهروندان نباید به صفحه های مجازی متعدد که با ادعای حمایت از حیوانات فعالیت دارند، اعتماد کنند تا ما بتوانیم ساماندهی را به نتیجه برسانیم.

او تاکید کرد: خیلی از غذارسانی های نابجا و از سردلسوزی به سگ های بدون صاحب و البته منفعت و درآمد صاحبان برخی از این صفحه های مجازی باعث شده نتوانیم در کوتاه مدت به هدف گذاری خود که ساماندهی یکساله سگ های تهران است، برسیم.

کد خبر 848346 منبع: ایرنا برچسب‌ها شهرداری سگ بدون صاحب فضاى مجازى

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است