Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-01@22:46:08 GMT

۵۰۰ طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در سقز اجرا شده است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۵۴۵۶

مجری استانی طرح‌های اشتغالزایی اجتماع‌محور بنیاد برکت از سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد تومانی این نهاد برای ۵۰۰ طرح اشتغالزایی در سقز خبر داد.

کامبیز محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز عنوان کرد: امسال برای اجرای 500 طرح اشتغال‌زایی 25 میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره در شهرستان سقز پرداخت خواهد شد.

مجری استانی طرح‌های اشتغالزایی اجتماع‌محور بنیاد برکت ادامه داد: سعی این بنیاد همواره کمک به کسانی بوده که در جهت اشتغالزایی فعالیت می‌کنند و برای افراد دیگری زمینه کار را فراهم می‌سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در صورتی که مشاغل کارگاهی و خانوادگی نیاز به توسعه داشته باشند، بنیاد برکت در کنار آنان خواهد بود.

محمدی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات به کارگاه‌های کوچک مقیاس و کارآفرینان در قالب مشارکت مدنی از دیگر برنامه‌های این بنیاد است.

وی یادآور شد: بنیاد برکت در سال 98 برای 171 طرح 6 میلیارد و 284 میلیون تومان و در سال 99 برای 489 طرح مبلغ 19 میلیارد و 406 میلیون تومان تسهیلات از طریق بانک‌ها پرداخت کرده است.

مجری استانی طرح‌های اشتغالزایی اجتماع‌محور بنیاد برکت ادامه داد: با پرداخت تسهیلات به هر طرح، افراد نیز سرمایه‌های راکد خود را مشارکت می‌دهند که با این احتساب در سال 99 مبلغ 60 میلیارد تومان در این شهرستان برای اشتغال‌زایی مستقیم 700 نفر سرمایه‌گذاری شده است.

وی اضافه کرد: در صورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی و عقد تفاهم‌نامه با بنیاد، این نهاد 5 برابر مبلغ آورده دستگاه‌های اجرایی، برای پروژه‌های اشتغال‌زایی، سرمایه هزینه خواهد کرد.

تاکید فرماندار سقز بر کمک بنیاد برکت بر اجرای طرح‌های بزرگ اشتغال‌زایی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز هم گفت: هدف‌گذاری بنیاد برکت حرکت به سمت اجرای طرح‌های بزرگ اشتغال‌زایی باشد.

کامیل کریمیان با اشاره به اقدام‌های این نهاد، عنوان کرد: هدف‌گذاری بنیاد برکت در سطح روستاها با حفظ خط پراکنش، مناسب و  قابل تقدیر است.

کریمیان با اشاره به ضرورت تولید ثروت و تولیدات در عرصه‌های مختلف کشاورزی و صنعتی در شهرستان، بر حمایت بنیاد برکت از واحدهای تولیدی در راستای تثبیت و توسعه اشتغال تصریح کرد.

برچسب ها: کامبیز محمدی ، سقز ، اشتغال لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Njl

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سقز اشتغال بنیاد برکت اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • هنرآموزی که برای هنرجویانش اشتغالزایی کرد
  • تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی