Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@07:26:22 GMT

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون «آمفا»

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۵۶۳۵

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون «آمفا»

فرایند ثبت‌نام دومین آزمون بین‌المللی مهارت زبان فارسی «آمفا» ۱۴۰۰ که از اسفندماه سال پیش در کشورهای ایران، روسیه و عراق آغاز شده بود، تا ساعت ۲۴ روز ۱۸ فروردین تمدید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، مهلت ثبت‌نام در آزمون «آمفا» سال ۱۴۰۰ ساعت ۲۴ روز چهارشنبه (۱۸ فروردین‌ماه) به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آزمون، که با عنوان اختصاری بین‌المللی "AMFA" است، یک آزمون مهارت زبانی بدون توجه به سابقه آموزشی فرد آزمون‌دهنده است که میزان توانایی فرد در چهار مهارت اصلی زبان فارسی همچون شنیدن، خواندن، صحبت کردن و نوشتن را ارزیابی می‌کند و در پایان آزمون، نمره نهایی و کارنامه بین‌المللی صادر خواهد شد.

نخستین آزمون بین‌المللی مهارت زبان فارسی «آمفا» توسط بنیاد سعدی در تاریخ دوم آذرماه ۱۳۹۸ به صورت همزمان در دو کشور روسیه و عراق برگزار شد. همچنین قرار بود ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ (مطابق با پنچم مارس ۲۰۲۰) دومین دوره در ایران و همزمان در کشورهای دیگر برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت موازین بهداشتی برگزار نشد.

بنیاد سعدی با همکاری آکادمی هرمز، شنبه ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۰ (برابر با دهم آوریل ۲۰۲۱) دومین آزمون بین‌المللی «آمفا» را در کشورهای ایران و با همکاری دانشگاه سن پترزبورگ در روسیه و همکاری موسسه قلم در عراق برای فارسی‌آموزان خارجی مقیم ایران، بازرگانان و سایر علاقه‌مندان ایرانی و غیرایرانی برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۸ فروردین سال جاری فرصت دارند با پرداخت پنج میلیون ریال و مراجعه به آدرس http://S1f.ir/amfa ثبت‌نام کنند، همچنین برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر می‌توانند برای کارشناسان بنیاد سعدی به آدرس http://info@saadifoundation.ir یا http://a.ahmadi@saadifoundation ایمیل ارسال کنند و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۷۹۰۴۷۳ در واتس‌اپ در تماس باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زبان فارسی بنیاد سعدی بین المللی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد

 آزمون درجه داوری (JB) آسیا در شهر سمرقند کشور ازبکستان برگزار گردید. در این آزمون ۱۸ داور از ایران در دو بخش کاتا و کومیته حضور داشتند و موفق به کسب درجه داوری (JB) آسیا شدند. از استان قم هم علیرضا جانقربان توانست در بخش کومیته به این مهم دست یابد.

خاطر نشان می‌شود مسابقات کاراته آسیا میانه از ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور کشور‌های ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان و افغانستان در کشور ازبکستان برگزار می‌شود و داوران کشورمان که در این آزمون موفق شده اند در این رویداد قضاوت خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده