Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:05:59 GMT

شعار جهش تولید در این کارخانه محقق شده است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۵۶۶۹

شعار جهش تولید در این کارخانه محقق شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از بازدید از مجموعه کارخانجات تولید لوازم خانگی در استان اصفهان، ۴ نمانوشته (فلیت) در حساب کاربری شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر نمود و بر حمایت از کارآفرینان و صنعتگران ایرانی تاکید کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ پس از حضور در شهرک صنعتی مورچه‌خورت در استان اصفهان و بازدید از بخش‌های گوناگون گروه صنعتی انتخاب و گفتگو با مدیران و کارگران تلاشگر آن مجموعه، با انتشار ۴ نمانوشته (فلیت) در اکانت توییتر خود نوشت:

دست تولیدکنندگان ایرانی را به گرمی می‌فشارم

امروز به دعوت آقای مهندس دیانی، به بازدید از کارخانه اسنوا در اصفهان آمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسنوا حدود ۴۰ درصد بازار محصولات لوازم خانگی در کشور را پوشش داده است. آقای دیانی مدیر با کفایتی است که خلق و پشتیبانی زنجیره ارزش را اولویت اهداف استراتژیک خود قرار داده است.


در پایان سال ۹۸ کارکنان اسنوا ۲۴۵۰ نفر بوده‌اند و در فرایند جهش تولید، در سال ۹۹ با رشدی قابل توجه، اشتغال بیش از ۸۵۰۰ نفر را رقم زده است. همچنین ۳۰۰۰ شرکت ایرانی به اسنوا در تولید محصولات کمک می‌کنند. روحیه و انرژی جوانی ذخیره بی بدیل آینده کشور است.


از ۴۰۰ قطعه مورد نیاز تولید لباسشویی اسنوا تنها ۷ قطعه، وارد می‌شود. در تولید ساید ِ اسنوا هم از ۷۰۰ قطعه مورد نیاز، تنها ۱۱ قطعه وارد می‌شود که تولید این قطعات وارداتی هم به این خاطر است که به لحاظ اقتصادی به صرفه نیست. اینکه از ۷۰۰ قطعه ۶۸۹ قطعه در داخل کشور تولید می‌شود، از برکات روحیه "ما می‌توانیم" در شرایط تحریم ظالمانه کشور است.


به تیم مهندس دیانی گفتم در صورتی که در بازار داخل بتوانیم حریف شرکت‌های خارجی بشویم، می‌توانیم در بازار بین‌المللی هم با آن‌ها رقابت کنیم. همه فعالان حوزه لوازم خانگی برای کشور عزیز هستند و دست یکایک آن‌ها را به گرمی می‌فشارم. از تلاش‌های ایشان باخبرم و تلاش خود را برای تسهیل مسیر فعالیت ایشان به کار خواهم بست.

 

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه اجتماعی کارخانه اسنوا لوازم خانگی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته کار و کارگر و همچنین شعار سال، گفت: تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است، زیرا نقش اصلی تولید بر عهده کارگران است.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های  نماز جمعه اصفهان با تاکید بر مطلب فوق اظهار کرد: جهش تولید باعث استقلال اقتصادی می‌شود و استقلال اقتصادی نیز زمینه‌ساز استقلال سیاسی و فرهنگی است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه، تصریح کرد: عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق باعث شد موج اعتراض‌های مردمی در قبال جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی به درون کشورهای اروپایی و حتی خود آمریکا راه پیدا کند، به‌طوری که دانشگاه‌های این کشورها محل اعتراض دانشجویان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • سیاست‌های خلاف تولید، بازنگری شود
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟