Web Analytics Made Easy - Statcounter

غراوی گفت: ملک اراضی و املاک خصوصی برای ارتقای سرانه های خدمات عمومی شهر باید در گرگان اتفاق بیفتد و مدیران شهری باید در این زمینه گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «میرمحمد غراوی» عصر امروز (شنبه 14 فروردین) در دویست و نودمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان اظهار کرد: سال 97 بودجه شهرداری گرگان 250 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که این بودجه در سالجاری به یک هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان ادامه داد: در سال 97 به بازآفرینی شهری و توسعه حمل و نقل در شهر گرگان که مورد تاکید  وزارت کشور بود به خوبی پرداخته شد و به درستی شهرداری در این زمینه عمل کرد.

 

غراوی یادآور شد: شاهد سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در بافت تاریخی گرگان هستیم و اقدامات خوبی در این زمینه رقم خورده است.

 

وی یادآور شد: تملک اراضی و املاک خصوصی برای ارتقای سرانه های خدمات عمومی شهر باید در گرگان اتفاق بیفتد و مدیران شهری  باید در این زمینه گام بردارند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان متذکر شد: ارائه بسته های سرمایه گذاری حتی بر املاک شهرداری و اجرای طرح جامع ترافیکی در گرگان پیگیری های خوبی در شهر گرگان رقم خورد و شاهد افتتاح روگذر سربازان گمنام(عج الله)  در کوتاهر ترین زمان در سال گذشته بودیم.

 

غراوی افزود: امیدواریم قبل از آنکه اعضای شورای شهر جدید با انتخابات سرکار بیاید اقدامات انجام شده در شهر گرگان سر و سامان بگیرد.

 

وی افزود: امیدواریم اعضایی که انتخاب می شوند دلسوز شهر گرگان باشند و بتوانند از محل منابعی که جذب می کنند برای شهر خدمات رسانی کنند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان متذکر شد: شهرداران مناطق در گرگان وظایف سنگینی امسال برعهده دارد و باید تلاش کنند که ماه به ماه بودجه محقق شود تا در نیمه سال 50 درصد بودجه پیش بینی شده محقق شود.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان بودجه شهرداری بودجه شهر گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا زاکانی شهردار تهران در مورد اعطای وام ودیعه مسکن به مدیران شهرداری گفت: در دوره‌های مدیریت شهری قبلی به غلط املاک شهرداری را با قیمت پایین و با تقسیط به مدیران شهرداری می‌دادند و مدیران را صاحب خانه در بهترین نقاط شهر تهران کردند که ما این مسیر را خلاف عدالت می‌دانیم.

شهردار تهران افزود: ما از خانه سازمانی برخوردار نیستیم ممکن است برخی از قسمت‌های شهرداری مانند مترو، خانه سازمانی داشته باشد، اما مقصود من در سطح کلان شهرداری است و همچنین رویه غلط مدیران شهری قبلی را قبول نداریم چرا که عین بی عدالتی است و ظلم در حق داشته‌ها و سرمایه‌های شهر است یک مدیر چرا باید تخفیف ۵۰ درصدی و تقسیط چند ساله بگیرد چه فرقی با دیگران دارد؟

وی ادامه داد: ما نیازمند این هستیم که بتوانیم مدیرانی را که از شهرستان‌ها می‌آوریم و خانه ندارند مقدمات شرایط استقرار آن‌ها را فراهم کنیم، بهترین راهی که ما درنظر گرفتیم این بود که برای آن‌ها وام بگیریم با درصد بهره‌ای که بانک‌ها می‌گیرند و خود این مدیران این وام را در مرور زمان تسویه کنند.

زاکانی تاکید کرد: مقدمه این وام را تا هماهنگی با بانک به عنوان ودیعه به آن‌ها دادیم تا مستقر شوند و عنوان ودیعه را تبدیل به وام کردیم و خودشان امروز وامشان را پرداخت می‌کنند.
شهردار تهران افزود: هرکسی از مدیران که خانه داشته باشد ما به آن‌ها هیچ وامی نمیدهیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!
  • نقدی بر حصار کشی و اسباب‌کشی درختان از پارک‌ها
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است