Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال "حورا" از امشب به جای فصل دوم "گاندو" پخش می‌شود و شبکه دو در کنارِ "همبازی" یک سریال لبنانی به کنداکتورش اضافه کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، دو سریال جدید وارد دو شبکه دو و سه سیما شدند؛ این در حالی است که مجموعه "گاندو" شب گذشته به دلایلی نیمه‌کاره ماند و پخش قسمت‌های باقیمانده‌اش به زمانی دیگر موکول شد؛ سریال جدید شبکه دو هم در حالی به کنداکتور اضافه کردند که سریال نوروزی "همبازی" تا 24 فروردین‌ماه روی آنتن خواهد بود

جزئیات را در ادامه ببینید:

سریال «حورا» از امشب در قاب سه

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال «حورا» به کارگردانی رضا کمالی از امشب 14 فروردین‌ماه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سریال، فاطمه گودرزی، ایرج نوذری،  مهروز ناصر شریف، عرفان ابراهیمی و مرجان قمری به همراه تعداد دیگری از بازیگران جوان ایفای نقش کرده‌اند.

سریال «حورا» در 10 قسمت از امشب، ساعت 20:45 از شبکه سه پخش خواهد شد؛ زمان بازپخش و تکرار این سریال نیز ساعت 01:15 و  14:30 روز بعد است.

پخش سریال لبنانی «فرج و رحمت» از شبکه دو

سریال لبنانی «فرج و رحمت» از امروز وارد شبکه دو سیما شد. این سریال با نام اصلی «فرج و رحمة»، داستان فرج و رحمت زن و شوهر مسنی را روایت می‌کند که در روستا زندگی می‌کنند.

پسر آن‌ها نفیس قرار است با خانواده‌اش پیش آن‌ها بیاید و مدتی کنار هم باشند. نفیس 2 پسر به نام علا و ماجد و دختری به نام سلوی دارد که با همسرش توما در بیروت زندگی می‌کنند و آن ها تصمیم دارند که زمینی در روستا را بفروشند تا خانه‌شان را در بیروت بزرگتر کنند.

کارگردانی این سریال 30 قسمتی را محمدیاسین وقاف و تهیه‌کنندگی آن را احمد حومانی عهده‌دار است. بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند عبارتند از سهیر نصرالدین، حسن حمدان، محمد شمص، میز کسروانی، وفاء شرارة.

این سریال محصول سال 2019 لبنان بوده و کاری از تأمین برنامه شبکه دو است که از امروز شنبه چهاردهم فروردین ساعت 15:10 پخش آن از شبکه دو آغاز شد.

تکرار|لابی‌های پشت صحنه پربیننده‌های تلویزیون!/ شفاف‌شدن قراردادهای صدا و سیما اینجا به کار می‌آیدتکرار| آنتن گرفتارِ آگهی‌بازرگانی، دستمزدهای نجومی و رقابت‌های عجیب و غریبِ شبکه‌ها/ وقتی همه همّ و غم تلویزیون سلبریتی می‌شود و وایرال شدن! + فیلم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه دو شبکه سه تلویزیون سریال شبکه دو شبکه سه تلویزیون سریال شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستندروایتی دانشجویی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و حمایت‌های دانشجویان در سراسر دانشگاه‌های ایالات متحده از فلسطین است، هر چند مسئولان دانشگاه‌ها انتقاد از رژیم صهیونیستی را به بهانه یهودی ستیزی خاموش می‌کنند، اما دانشجویان بعد از هفتم اکتبر نشان دادند کدام سمت تاریخ ایستاده اند.

مستند «امتحان نهایی» که در گروه مستند مرکز بسیج صدا و سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی لقمان یدالهی تولید شده است، ساعت ۱۰:۴۵پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳