Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:44:30 GMT

کشف ۲ تن گوشت قرمز فاسد در رشت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۵۸۵۷

کشف ۲ تن گوشت قرمز فاسد در رشت

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی رشت گفت: دو تن گوشت فاسد به ارزش ۲ میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیونت در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ محمود حافظی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه امنیت و حفظ سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ رشت با همکاری ماموران انتظامی شهرستان لنگرود در پی دریافت خبری مبنی بر حمل گوشت فاسد با یک دستگاه خودرو کامیونت در سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پس از اقدامات پلیسی صورت گرفته خودرو مورد نظر حین تردد در نزدیکی بازار رشت شناسایی و متوقف شد، افزود: دو تن گوشت قرمز فاسد در بازرسی از این خودرو کشف شد.

این مقام انتظامی از معرفی متهم ۴۶ ساله این پرونده به مرجع قضائی و تحویل گوشت‌های کشف شده به دامپزشکی خبر داد و تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش گوشت‌های کشف شده، دو میلیارد ریال است.

وی در پایان با اعلام اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که سلامت شهروندان و جامعه را مختل کند به شدت برخورد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از اینگونه موارد مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گوشت فاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746280

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود