Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: همچون سال های گذشته از فروردین سال جاری با تشکیل کمیته‌ای، برنامه‌های این بانک برای کمک به واحد های تولیدی و اشتغال زایی به ویژه در مناطق محروم کشور، تدوین شده است و در راستای تحقق شعار سال گام برخواهیم داشت.

به گزارش برنا به نقل از  روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی در ایام تعطیلات نوروزی به استان چهارمحال و بختیاری سفر و ضمن بازدید از چندین کارخانه در مناطق صنعتی شهرستان های بروجن و اردل با بیان این مطلب افزود: بانک رفاه کارگران آمادگی لازم را برای حرکت در مسیر رونق تولید و پشتیبانی های لازم برای تأمین سرمایه در گردش واحد های تولیدی دارد و از سوی دیگر، افزایش دانش صنعتگران، روزآمد کردن تجهیزات، افزایش کیفیت محصولات و عرضه درست و مناسب تولیدات داخلی در رونق چرخه تولید و رفع موانع موجود نیز، بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: درکنار تولید و ایجاد بستر مناسب در جهت پشتیبانی های لازم، بازاریابی و فروش تولیدات داخلی، یکی از عوامل مهم در رفع موانع موجود است که مقام معظم رهبری نیز در سخنان نوروزی خود، بر این موضوع مهم تاکید کردند
شایان ذکر است، این سفر در راستای تحقق شعار سال مبنی بر "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها"،  انجام شد که مدیرعامل بانک رفاه کارگران در این سفر از چندین کارخانه مناطق صنعتی شهرستان های بروجن و اردل بازدید و با مدیران این مجموعه ها گفت و گو کرد. 
گفتنی است، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در این سفر از کارخانه های نان صنعتی " آزاد توشه سپاهان "(بزرگترین کارخانه نان صنعتی غرب آسیا)، بروجن خودرو ( سازنده خودروهای میدل باس و مینی بوس)، مرکز تحقیقات صنعتی شهید محسن برجیان، سیم و کابل سالم و ... بازدید کرد .
 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایام تعطیلات سرمایه مقام معظم رهبری خودرو بانک رفاه کارگران مدیرعامل بانک رفاه کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک در راستای ایفای بهینه تکالیف محوله در حوزه مسکن کارگری و با استفاده از ظرفیت‌های نهضت ملی مسکن، اقدامات خود را در این حوزه توسعه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، اقدامات بانک رفاه کارگران در این حوزه از طریق برگزاری جلسات مشترک با کارفرمایان و مدیران کارخانجات و واحدهای تولیدی در چارچوب طرح مذکور، شتاب گرفته و درخواست‌های واصله به قید فوریت مورد رسیدگی قرار می‌گیرند.

این گزارش می‌افزاید، حداکثر همکاری و مساعدت از سوی این بانک در چارچوب ضوابط ومقررات ابلاغی نهضت ملی مسکن با دستگاه‌های ذیربط درخصوص پذیرش درخواست‌های مرتبط با مسکن کارگران به صورت انفرادی، تعاونی‌های کارگری، کارفرمایان متقاضی بابت جامعه هدف یاد شده و به تبع آن پیمانکاران واجد شرایط حوزه ساخت مسکن کارگری صورت پذیرفته و بر حسن اجرای آن نظارت کافی و مستمر می‌شود.

شایان ذکر است، دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز یکشنبه 11 اردیبهشت ماه طی سخنانی در سی و پنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه با قدردانی از آمادگی بانک رفاه کارگران در راستای حمایت از ساخت مسکن کارگری، خاطرنشان ساخت: امیدواریم با نیت خیر و اقدامات ارزشمند بانک رفاه کارگران، شاهد رفع دغدغه مسکن کارگران باشیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: مدیرعامل این بانک به من نوید دادند که در حوزه مسکن کارگری آماده توسعه اقدامات از طریق افزایش تسهیلات مربوطه هستند. بنده از ایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم از این طریق بتوانیم اقدامات موثری داشته باشیم.

کد خبر 848735 برچسب‌ها کارگران بانک رفاه

دیگر خبرها

  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • صداو سیما در کنار تولید کنندگان
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد
  • برای تحقق شعار سال همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد