Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@16:00:50 GMT

ایجاد مجتمع پرورش مرغ لاین کشور در همدان

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۶۰۳۱

ایجاد مجتمع پرورش مرغ لاین کشور در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی بعد از ظهر امروز در شورای اداری همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری شعار سال را «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» مطرح کردند و باید تولید پشتیبانی شود و موانع را برداریم اظهار کرد: رهبری سال گذشته را هم «جهش تولید» نامگذاری کردند که در این زمینه اقداماتی انجام شد اما کافی نبود و امسال باید دست به دست هم باید تولید را ارتقا دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بانک‌ها باید در عرصه رونق تولید ورود جدی داشته باشند و می‌توانند کارگاه‌های تولیدی را ارتقا دهند گفت:  اداره دارایی در سال ۱۴۰۰ رعایت پرداخت مالیات را در اصناف داشته باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۰ بودجه قابل قبول نیست و قابل تامل است و باید دست به دست هم دهیم تا به موفقیت برسیم گفت: هماهنگی در استان ما امروز یک انتخاب نیست و یک اضطرار است و باید با هم باشیم.

وی با بیان اینکه در کنار سختی باید اختلاف را تحمل کرد که این همان مصداق ولایی بودن است که در دعای شعبانیه ذکر شده است گفت: باید بسیار دقت کنیم و مراقب نظام باشید این کشور ۴۲ سال با سختی و فراز و نشیب به اینجا رسیده است و کم خون‌هایی پای این نظام و انقلاب ریخته نشده که وظیفه ما پاسداشت آن است.

 حاجی‌بابایی با بیان اینکه مشکلی با نقد نداریم اما نباید این نقد اصل نظام را هدف بگیرد اظهار کرد: در این کشور هزاران نفر صادقانه کار می‌کنند اما دشمن روی نفاط منفی تمرکز کرده که این موضوع شوخی‌بردار نیست.

وی با تاکید به اینکه وضع معیشتی مردم خوب نیست و باید برای رفع مشکل نهایت تلاش خود را به کار بندیم افزود: ما شرمنده مردم هستیم اما در این کشور با صلابت کار انجام می‌شود؛ این قطار حرکت می‌کند و در این بین همه رئیس جمهورها اجاره‌نشین هستند و آنچه مورد توجه بوده نظام است.

۱۲ ردیف ملی در زمینه راه داریم

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه همدان از لحاظ موقعیت حمل و نقل جزو استان‌های برتر قرار گرفته و خوشبختانه همه دولت‌ها در این زمینه نقش داشتند و کار کرده‌اند گفت: امسال دولت در حوزه راه‌آهن ۲۲۵ میلیارد بودجه اختصاص داد تا سنندج به همدان اضافه شود و مجلس آن را به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان رساند.

وی با اشاره به اینکه ردیف بودجه راه‌آهن همدان ـ ملایر را جدا کردیم و ۶۰ میلیارد تومان اختصاص یافت تأکید کرد: راه آهن ملایر به بروجرد مصوب شد تا جنوب به شمال از همدان شکل گیرد؛ راه آهن تبریز به همدان و شمال به باشماق نیز مصوب شد، آنتن نهاوند و اسدآباد جداست و همه اینها کارها صورت گرفته است.

حاجی بابایی با بیان اینکه در زمینه راه همدان اقدامات خوبی صورت گرفته و اخیرا راه استان مرکزی به همدان به صورت اتوبان درمی‌آید افزود: ۱۲ ردیف ملی در زمینه راه داریم و همه اینها اقدامات مهمی است که انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه همدان حال و هوای خوبی ندارد و اخیرا طرحی پیگیری می‌کنیم تا کار رونق بگیرد و حتی اگر شود باید تست هواپیما و تعمیر آن در همدان انجام گیرد که هرجا بخواهیم از همدان پرواز انجام شود گفت:‌ در زمینه پتروشیمی یک طرح در نهاوند در حال پیگیری است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پتروشیمی در سفر رهبری مصوب شد که اخیرا ۲۲۰ میلیون دلار وام برای آن اختصاص یافته و در مجموع ۷ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه مرغ با مشکلات اساسی مواجه هستیم که قرار شده پروژه پرورش مرغ لاین در همدان اجرا شود تأکید کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء چند طرح را در همدان اجرایی می‌کند که از آن جمله می‌توان به راه همدان به غار علیصدر اشاره کرد.

 بزرگترین بیمارستان غرب کشور در ۹ طبقه با ۳۳۰ تخت در همدان راه‌اندازی می‌شود

حاجی‌بابایی از وجود بیمارستان در تمام شهرستان‌های استان خبر داد و با بیان اینکه در همدان بزرگترین بیمارستان غرب کشور در ۹ طبقه با ۳۳۰ تخت راه‌اندازی می‌شود گفت: بیمارستان یک‌هزار تختخوابی و مرکز ملی سرطان را نیز با ۵۰۰ میلیارد تومان انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه سپاه و ارتش پروژه‌های خوبی را در استان در دست اجرا دارند افزود: نمایندگان مجلس در شهرستان‌ها خوب ورود کردند و با این اقدامات استان همدان تا ۱۰ سال آینده جایگاه خود را در کشور پیدا می‌کند که باید رسانه‌ها این موضوعات را به مردم بگویند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در زمینه دانشگاه D۸ به قطب تبدیل می‌شویم عنوان کرد: امروز رقم بودجه پارک علم و فناوری استان هشت برابر شده است که برای طرح‌هایی ۵۰ هکتار زمین را توزیع کردند و ۴۰۰ هکتار جدید نیز اضافه می کنند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه همه مسوولان  باهم کار کردند و در حوزه ارشاد و نهاد کتابخانه‌ها طی دو سال گذشته افتخاراتی حاصل شده است عنوان کرد: در حوزه شهرداری وقتی بعد از شهرهای بزرگ قطار شهری را برای همدان مصوب کردیم و بودجه آن رقم کمی نیست یعنی تحولی بزرگ.

حاجی‌بابایی به اضافه شدن ظرفیت ۵۰ هزار واحد مسکونی و ۵۰۰ هزار متر زمین در حوزه مسکن اشاره کرد و گفت:  بودجه اشتغال ۷ هزار میلیارد تومان بود که در تبصره ۱۴ توانستیم آن را به ۳۲ هزار میلیارد تومان برسانیم که سود آن یک درصد است، این مبلغ را در اختیار بانک‌ها می‌گذاریم تا برای حوزه تولید اختصاص یابد، در نهایت این مبلغ ۶۲ هزار میلیارد تومان است که تحولی در شغل ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه وقتی مردم می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند ۶۴ هزار میلیارد تومان با نصف سود خواهد بود خاطرنشان کرد: موفق شدیم از تبصره ۱۴، ۷ هزار میلیارد تومان برای کمیته امداد و ۴ هزار میلیارد تومان برای بهزیستی مصوب کنیم که ۱۱ هزار میلیارد تومان برای افرادی که وضعیت خوبی ندارند اختصاص یافته است.

در کشور مشکل پول، منابع و امکانات نداریم

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب بودجه یک‌هزار میلیارد تومانی برای زندانیان که خانواده‌های آنها را هم زیرپوشش قرار می‌دهد گفت: مصوب کردیم پول برق و گاز و آب سه دهک پایین رایگان شود، این در شرایطی است که در سخت‌ترین تحریم‌ها قرار داریم دشمن کار را آنقدر سنگین کرده بودند که در حوزه دارو هم مشکل داشتیم.

وی با بیان اینکه انتخابات را پیش رو داریم و باید برای پرشور بودن آن تلاش کنیم گفت: همه باید به سمت هم‌افزایی حرکت کنیم، در این کشور مشکل پول، منابع و امکانات نداریم، فقط گاهی مشکل اعتقاد به خداوند و مردم باعث می‌شود جلو نرویم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه نیاز داریم نیازها را با مدیریت مطابق دهیم افزود:‌ بیشتر مردم قربانی دعواها، خودخواهی‌ها، حزب‌خواهی و گروه‌ خواهی‌ها هستند که باید این فرهنگ اشتباه اصلاح شود.

وی با بیان اینکه باید اراده بر این باشد که به مردم خدمت کنیم افزود: همه با هم کار کنیم و حواسمان به این  باشد؛ من به این دولت رای ندادم و در زمینه گوناگون هم ایراداتی به آن می‌گیرم اما باید یک طور حرکت کنیم که چهار ماه دیگر دولتی آمد همه مشکلات حل شود.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی حمیدرضا حاجی بابایی رفع مشکلات تصویب بودجه نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی هزار میلیارد تومان حاجی بابایی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حسن رضانیا، معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار«صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال» که در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این رویداد نشان از نگاه متعالی و دغدغه این دانشگاه در پیوند با صنعت دارد. ایجاد اشتغال پایدار در جامعه از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد وی باید در این زمینه با قوت وارد شد.

وی دانشگاه را مرکز تحول دانست و با گریزی به تحولات امروز در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکا در دفاع از مردم مظلوم غزه عنوان کرد: امروز دنیا مبهوت این اتفاقات است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه دانشگاه باید در مسیر آزادگی به همراه نگاه حل مشکل در جامعه در عرصه‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی ورود کند خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش تولیدات آبزیان فرآوری چهارمحال وبختیاری به ۳۶ هزار تن
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید