Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دیدار تیم‌های پدیده خراسان و پرسپولیس با پیروزی تیم میزبان به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پدیده و پرسپولیس در نخستین دیدار خود در سال 1400، از ساعت 16:30 امروز (شنبه) در چارچوب دیداری از هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پدیده به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل این نیمه را امین قاسمی‌نژاد در دقیقه 1+45 به ثمر رساند.

ترکیب پدیده:‌ میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمد عرفان معصومی، مهرداد بایرامی، محمدعلی فرامرزی، رضا یزدان‌دوست، محمدرضا فلاحیان، یوسف وکیا، صادق صادقی، امیرحسین کریمی و امین قاسمی‌نژاد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه، احسان پهلوان و شهریار مغانلو.

دقیقه 9: ضربه سر شهریار مغانلو روی ارسال سعید آقایی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 11: ارسال تند و تیز مهدی ترابی به شکلی خطرناک از مقابل دروازه پدیده عبور کرد و در ادامه مدافعان مشهدی این توپ را دور کردند.

دقیقه 19: ضد حمله بازیکنان پدیده با ضربه امین قاسمی‌نژاد نخستین موقعیت خطرناک این تیم را شکل داد که توپ در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه 20: پاس در عرض و تند و تیز امید عالیشاه از داخل محوطه جریمه پس از عبور از شهریار مغانلو توسط مدافع پدیده برگشت داده شد.

دقیقه 26: ضربه سر کامیابی‌نیا روی ارسال شیری به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه فراهانی به بیرون رفت.

دقیقه 34: نفوذ بازیکنان پرسپولیس به داخل محوطه جریمه پدیده با شوت محکم عالیشاه از روی خط شش قدم هدر رفت و ضربه این بازیکن با اختلاف زیاد از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 39: نفوذ کامیابی‌نیا و پاس در عرض این بازیکن را سعید آقایی به شکلی عجیب نتوانست از داخل محوطه شش قدم تبدیل به گل کند و پس از یک کش‌و‌قوس مدافعان پدیده این توپ را هم راهی کرنر کردند.

دقیقه 1+45: بازیکنان پدیده برخلاف جریان بازی روی یک ضد حلمه توانستند توسط امین قاسمی‌نژاد دروازه پرسپولیس را باز کنند.

حاشیه دیدار پدیده و پرسپولیس| واکنش تند پیروانی به ناظر بازی/ خروج فرجی از لیست 18 نفره

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال تیم فوتبال پدیده پرسپولیس لیگ برتر فوتبال فوتبال تیم فوتبال پدیده پرسپولیس امین قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، دومین بازی از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران برای دومین بار به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی اصفهانی‌ها به پایان رسید تا سری را یک - یک به تساوی بکشد.

بر خلاف بازی نخست، این دیدار در حالی به پایان رسید که شاگردان مهران حاتمی به عنوان میزبان، از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفته و با نتیجه ۶۴ - ۶۸ مقابل شاگردان مهران شاهین‌طبع به پیروزی دست یافتند.

بجز کوارتر سوم که با پیروزی ۱۳ - ۲۳ طبیعت به پایان رسید، در کوارترهای اول، دوم و چهارم این تیم ذوب‌آهن اصفهان بود که به ترتیب با نتایج ۱۸-۱۲، ۱۷-۱۲ و ۲۰-۱۷ به برتری رسید تا در مجموع با ۴ امتیاز برتری، دومین بازی سری را با برد پشت سر بگذارند.

سری‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بازی از پنج بازی را مقابل حریفش پیروز شود، سری را برده و راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها