Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال موناکو با کسب پیروزی پرگل در سی‌و‌یکمین بازی خود در فصل جاری لیگ دسته اول فرانسه، به صدرنشینان جدول نزدیک‌تر شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از هفته سی‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه موسوم به لوشامپیونه، امروز (شنبه) تیم فوتبال موناکو میهمان خود تیم متز را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سسک فابرگاس در دقیقه 50 از روی نقطه پنالتی گل نخست این بازی را به ثمر رساند. پس از او کوین فولاند در دقیقه 52 گل دوم را زد و در ادامه ویسام بن‌یدر دو بار در دقایق 77 و 88 (از روی نقطه پنالتی) برای موناکو گلزنی کردند. این پیروزی در حالی در کارنامه موناکو به ثبت رسید که جان بویه بازیکن متز در دقیقه 88 به خاطر ارتکاب خطایی که منجر به پنالتی دوم موناکو شد، دومین کارت زردش را گرفت و اخراج شد.

موناکو با کسب هجدهمین پیروزی‌اش 59 امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاه خود در رده چهارم جدول فاصله خود را با پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین به 4 امتیاز کاهش داد.

امروز دو بازی دیگر در لوشامپیونه برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت 19:30 به وقت تهران پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین میزبان لیل رده دومی است و از ساعت 23:30 نیز لانس از لیون رده سومی پذیرایی خواهد کرد.

جدول رده‌بندی لوشامپیونه

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موناکو لوشامپیونه موناکو لوشامپیونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان