Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نیمه نخست بازی تیم‌های پدیده مشهد و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری یک بر صفر تیم مشهدی به اتمام رسید. امین قاسمی نژاد در اوقات تلف شده موفق شد تک گل بازی را به ثمر برساند و خودش را در لیگ بیستم ۹ تایی کند.

این سومین مرتبه در این فصل بود که پرسپولیس گل اول را دریافت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا در هفته پنجم بود که تیم یحیی گل‌محمدی در مازندران به مصاف نساجی رفت. گل اول بازی در دقیقه ۴۱ به وسیله مجتبی بیژن زده شد اما این گل در دقیقه ۸۵ توسط احمد نوراللهی جبران شد. در هفته هشتم هم بار دیگر شاهد دریافت گل نخست بازی توسط تیم سرخپوش تهرانی بودیم. این بار در شهرآورد پایتخت امیر ارسلان مطهری در دقیقه دو موفق شد حامد لک را تسلیم کند. در نهایت این دیدار جذاب با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه پیدا کرد.

حالا پدیده سومین تیمی است که موفق شده ضربه اول را به مدافع عنوان قهرمانی چهار دوره اخیر لیگ برتر بزند؛ باید دید بازهم در پایان نتیجه مساوی به دست خواهد آمد یا خیر.

برچسب‌ها امین قاسمی نژاد باشگاه پرسپولیس حامد لک امیر ارسلان مطهری لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد باشگاه پرسپولیس حامد لک امین قاسمی نژاد باشگاه پرسپولیس حامد لک امیر ارسلان مطهری لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو

تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه ۱+۴۵ پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه ۲۷ توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه ۲۸ با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه ۸۳ در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

پورتو با این نتیجه ۷۶ امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول، اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

دیگر خبرها

  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟