Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت دانش‌بنیان با ارائه خدمات تخصصی در حوزه تجاری‌سازی و توانمندسازی مسیر تولید محصولات را هموار کرده است.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور؛ محمود ولی پورنراقی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «مدیریت دانش محور پروژه‌های اقتصادی اندیشه پویا» گفت: این شرکت به عنوان شرکت خصوصی و همچنین به عنوان کارگزار نهاد‌های مانند صندوق نوآوری و شکوفایی، فعالیت‌های مختلفی را برای توسعه بازار و توانمندسازی هر چه بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مدیریت دانش محور پروژه‌های اقتصادی اندیشه پویا، در ادامه افزود: خود ما به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان، از نیازمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه بسیاری از شرکت‌های این حوزه آگاهی داریم. در حال حاضر نیز این شرکت تلاش دارد تا تجربیات ۱۵ ساله خود را در اختیار شرکت‌های نیازمند توسعه تجاری و بازار قرار دهد.

ولی پورنراقی ادامه داد: توسعه بازار، عارضه‌یابی، برنامه‌ریزی استراتژیک، عارضه‌یابی و تحلیل سیستم از جمله برخی از خدمات ارائه شده در این شرکت است. هر کدام از این خدمات نیازمند یک تیم حرفه‌ای است تا بتواند یک مشکل واقعی را حل کنند و شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق را یک گام به جلو ببرند.

این فعال دانش‌بنیان ضمن تاکید بر توجه بر رویکرد‌های علمی در ارائه مشاوره به شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: یکی از خدمات ارائه شده، بسته خدمتی توسعه بازار است که یک خدمت کاملاً عملیاتی است. ممکن است یک شرکت برای محصول خود روش‌های کارآمدی را امتحان نکرده باشد یا آنکه در زمینه دیجیتال مارکتینگ و روش‌های مشابه، تبحر و تخصص کافی را نداشته باشد.

ولی پور نراقی همچنین بیان کرد: بر این اساس، تلاش می‌شود تا محصول این شرکت دانش‌بنیان به بهترین وجه ممکن به بازار معرفی شود. بدیهی است در صورتی که این محصول سود نداشته باشد ما نیز به عنوان شرکت کارگزار، سودی نخواهیم داشت. به همین دلیل این شرکت، انگیزه‌ای بالا در توسعه علمی بازار شرکت‌های دانش‌بنیان دارد.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مدیریت دانش محور پروژه‌های اقتصادی اندیشه پویا، با اشاره به دیگر خدمات این شرکت، بیان کرد: تجاری‌سازی محصولات نیز از طریق روش‌های مانند همرسان یا هم‌سرمایه‌گذاری انجام می‌شود. در روش هم‌سرمایه‌گذاری، نهاد‌های مانند صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در تجاری‌سازی محصول مشارکت خواهند کرد. در روش هم‌رسانی اما، اتکاء اصلی بر توانایی‌های مختلف شرکت‌های دانش‌بنیان است و این شرکت‌ها به یگدیر معرفی می‌شوند تا ظرفیت‌های خود را به اشتراک بگذارند و یک محصول را تجاری‌‍سازی کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معاونت علمی و فناوری شرکت های دانش بنیان تجاری سازی محصولات دانش بنیان شرکت های دانش بنیان شرکت دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان

توافق‌نامه همکاری دو جانبه بین سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری استان سمنان در راستای توسعه صادرات محصولات شرکت‌های مستقر در پارک این استان منعقد شد.

به گزارش ایسنا، توافق‌نامه مذکور در راستای کمک به توسعه صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان، بین پارک علم و فناوری استان سمنان در بحث توسعه صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور و سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری منعقد شد.

همکاری دو جانبه در خصوص توسعه سرمایه‌گذاری، روابط بین‌الملل و صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌های پارک در راستای انتخاب شرکت‌های دارای ظرفیت صادراتی در حوزه‌های مختلف و بررسی اولیه ظرفیت‌های صادراتی و محصول شرکت، اتصال شرکت‌های دارای ظرفیت صادراتی در حوزه‌های مختلف به کارگزار صادراتی یا کارگزاران تجارت برون مرزی مورد تایید برای ارزیابی سطح صادراتی شرکت (ERA)، برگزاری دوره‌های مهارت افزایی جهت توسعه صادرات شرکت‌های دارای ظرفیت صادراتی در حوزه‌های مختلف، ارتباط با کارگزار معتبر ارائه‌دهنده خدمات حقوقی در حوزه صادرات محصولات و عقد قراردادهای بین‌المللی و برگزاری مشترک نمایشگاه‌های بین‌المللی است.

پارک علم و فناوری استان سمنان متعهد شد از تمامی ظرفیت‌های خود جهت توسعه سرمایه‌گذاری، روابط بین‌الملل و صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان استفاده و فضا، امکانات و زیرساخت‌های لازم جهت انجام موارد مرتبط با موضوع تفاهم‌نامه را تامین کند.

سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز متعهد شد نیروی متخصص، امکانات فنی و زیرساخت‌های تخصصی لازم جهت انجام موارد مرتبط با موضوع تفاهم‌نامه را تامین و اتصال شرکت‌های دارای ظرفیت صادراتی در حوزه‌های مختلف به کارگزار صادراتی یا کارگزاران تجارت برون مرزی مورد تایید برای ارزیابی سطح صادراتی شرکت (ERA) تسهیل کند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، در جریان این توافق‌نامه معاونت علمی مسؤولیت تسهیل اتصال شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان را به کارگزاران حقوق بین‌الملل جهت بررسی قراردادهای بین‌المللی شرکت‌ها و دریافت مشاوره‌های حقوق بین‌الملل عهده‌دار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • ارتباط هدفمند و توازن‌محور بین صنعت و دانشگاه تقویت شود
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • خودکفایی در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان