Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@16:19:49 GMT

بهترین موقعیت پرسپولیس را عالیشاه از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۶۱۹۵

در دقیقه 34 بازی پرسپولیس و پدیده بهترین موقعیت پرسپولیس در نیمه اول نصیب امید عالیشاه شد که به شکل عجیبی از دست رفت

امید عالیشاه موقعیت بسیار خوبی را در چند قدمی دروزاه از دست داد.

به گزارش طرفداری، در حالی که نیمه اول بازی در اختیار پرسپولیس بود و پدیده چشم به ضد حملات داشت، شاگردان گل محمدی جدی ترین خموقعیت خود را در دقیقه 34 به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دقیقه در حالی که مدافع پدیده با کمال کامیابی نیا درگیر شد، توپ در چند قدیمی دروازه به عالیشاه رسید که این بازیکن به شکل عجیبی توپ را به سینه آسمان کوبید.

گفتنی است در دقیقه 39 نیز سعید اقایی یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد تا پرسپولیس نتواند در نیمه اول به پدیده گل بزند و درنهایت این پدیده باشد که در وقت تلف شده نیمه اول توسط قاسمی نژاد به گل برتری برسد.

اخبار داغ 

حمله شدید سارقان مسلح به سینا زامهران | عکس وحید هاشمیان: اگر استقلال به جای پرسپولیس پیشنهاد می داد، شاید استقلالی می شدم علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه فصل بسیار خوبی را با پرسپولیس پشت سر گذاشته و در پست مهاجم سایه و به عنوان یار آزاد در ترکیب پرسپولیس درخشیده است.

کاپیتان اول پرسپولیس که در بازی با سپاهان روی یک عصبانیت لحظه‌ای و سختگیری بیژن حیدری از زمین مسابقه اخراج شده بود، نتوانست در بازی نفسگیر با نساجی پرسپولیس را همراهی کند.

با این حال پرسپولیس در این مسابقه با کاروانی کامل به قائمشهر رفت و امید عالیشاه در تمام لحظات کنار تیمش بود.

این بازیکن مازندرانی که در دوران جوانی پیراهن نساجی را به عنوان اولین تیم دوران حرفه‌ای خود پوشیده، در حالی که محروم بود پیش از بازی به چمن ورزشگاه وطنی پا گذاشت و توجه عکاسان را جلب کرد.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!