Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد مجیدی تاکنون موفق نشده است که سه بازی لیگ برتری را به صورت متوالی به عنوان سرمربی، برنده شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال برای حفظ روند پیروزی‌های خود در دیدارهای گذشته و همچنین کاستن از فاصله اش با صدر جدول در صورت توقف پرسپولیس و سپاهان، چاره‌ای جز پیروزی در بازی خانگی مقابل پیکان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال که پیش از آغاز تعطیلات سال نو، موفق شد پیکان را در رقابت‌های جام حذفی شکست دهد، از انگیزه‌های زیادی برای کسب یک پیروزی دیگر مقابل شاگردان تارتار برخوردار است و در این میان، شور و شوق فرهاد مجیدی برای کسب سه امتیاز بازی بیشتر از سایرین است.

فرهاد مجیدی تاکنون در سه مقطع مختلف هدایت استقلال را برعهده گرفته است که در این میان او در ۱۹ بازی لیگ برتری سرمربی آبی‌پوشان بوده ولی هرگز موفق نشده است که بیش از دو بازی متوالی را با استقلال برنده از زمین خارج شود.

فرهاد مجیدی در بازگشت سه باره به نیمکت آبی پوشان، در نخستین گام موفق شد فولاد مدعی را با یک گل شکست دهد و سپس در برابر ماشین سازی نیز با ۲ گل پیروز از زمین خارج شد و حالا این فرصت نصیب او شده است تا با کسب سومین پیروزی متوالی با استقلال، برای نخستین بار در سه دیدار متوالی به پیروزی دست پیدا کند.

از آنجایی که این آخرین دیدار استقلال پیش از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست، آنها امیدوارند با کسب یک پیروزی شیرین و روحیه بخش، خود را برای حضور در جده عربستان آماده کنند و به مصاف رقبای قدرتمند خود در این رقابت‌ها بروند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب

به گزارش خبرنگار مهر تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دیدار برابر ذوب آهن توانست با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسیده و دوباره صدر را از آن خود کند. اتفاقات بعد از این دیدار را می خوانید:

* بعد از پایان سوت بازی، بازیکنان و کادر فنی به همراه هواداران سرود قهرمانی سر دادند.

*ماشاریپف که زننده گل اول استقلال بود به سمت هواداران رفت و با بوسیدن پیراهن استقلال، شادی این برد را با آنان تقسیم کرد.

* تمامی اعضای کادر فنی، بازیکنان را در آغوش گرفته و از آنان بابت تلاش بیش از اندازه شان تشکر کردند. بازیکنان استقلال در پایان این دیدار دور افتخار زده و به ابراز احساسات هواداران پاسخ دادند.

* با اینکه دقایق زیادی از پایان بازی گذشته بود هواداران استقلال، ورزشگاه را ترک نکرده و همچنان غرق در شادی بودند.

* جواد نکونام به سمت دو جانباز که همیشه کنار زمین، تیم را تشوق می کنند رفت و هر دو را در آغوش گرفت.

* هوداران استقلال با شعار «ما به اینها نمی بازیم» به دیگر تیم ها نشان دادند که استقلال بازنده این دیدار نخواهد بود.

کد خبر 6098799

دیگر خبرها

  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)