Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «ابراهیم شکیبا» روز شنبه به ایرنا افزود: از این پس تمام افراد مبتلا را آلوده به ویروس جهش یافته می‌دانیم.

وی اظهار داشت: به تعبیر دیگر ویروس جهش یافته انگلیسی در استان جایگزین ویروس کرونای قبلی (ووهان) شده است.

وضعیت شهرستان کنگاور هم قرمز شد

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه ۱۴ فروردین وضعیت شهرستان کنگاور را از لحاظ شیوع کرونا قرمز اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی محمدی افزود: از ۱۴ شهرستان استان کرمانشاه هم اکنون کنگاور و اسلام آبادغرب در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.
وی اظهار داشت: شهرستان های گیلانغرب، کرمانشاه، سرپل ذهاب، سنقر و کلیایی و پاوه در وضعیت نارنجی و هرسین، صحنه، ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، جوانرود و روانسر در وضعیت زرد قرار دارند.

افزایش تعداد بیماران بستری

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم‌اکنون ۳۰۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۴۱ نفر افزایش یافته است.

محمدی افزود: از این تعداد، ۲۰۰ نفر در بخش ایزوله،  ۸۱ نفر در بخش ویژه (۶ نفر اینتوبه) و ۲۴ نفر هم در بخش عادی مراکز درمانی بستری هستند.

وی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته موردی از فوت در اثر ابتلا قطعی به کرونا در استان ثبت نشد و تعداد جانباختگان همان یک هزار و ۵۱۸ نفر است.

محمدی تاکید کرد: ۲۱ بیمار بستری و ۱۵۴ نفر سرپایی مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز گذشته ۱۴ نفر افزایش داشته است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۷ بیمار جدید با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شدند تا مجموع افراد بستری از ابتدای همه گیری کرونا به ۲۹ هزار و ۳۳۴ نفر برسد.
وی اضافه کرد: همچنین در شبانه روز گذشته ۵۵ بیمار کووید ۱۹ بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند بدین ترتیب آمار کل ترخیص شدگان نیز به ۲۷ هزار و ۵۱۱ نفر رسید.
محمدی گفت: بیمارستان فارابی با بستری سه هزار و ۹۷۳ بیمار بیشترین موارد بستری را از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون داشته و شهرستان اسلام آبادغرب نیز با مجموع ۲ هزار و ۴۷۱ بیمار بستری و ثلاث باباجانی با بستری ۷۰ بیمار در این مدت به ترتیب بیشترین و کمترین موارد بستری را به خود اختصاص داده‌اند.

استاندار: پیک چهارم کرونا در کمین کرمانشاه است

استاندار کرمانشاه نیز گفت: از یک ماه پیش هشدار دادیم که کرونای انگلیسی در کمین کرمانشاه است و هم اکنون با توجه به افزایش شهرهای قرمز در استان‌های همجوار، درگیر شدن با پیک چهارم کرونا دور از انتظار نیست.

«هوشنگ بازوند» روز شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در سرسرای شهدای دولت استانداری، افزود: اگر درگیر پیک چهارم کرونا شویم نگرانی‌های جدی به وجود خواهد آمد و هزینه سنگینی پرداخت خواهیم کرد.

او از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواست تا نقشه راهش را بازنگری کند و پیش بینی های لازم را در نظر بگیرد.

بازوند افزود: هم اکنون یک هزار و ۵۰۰ تخت برای بستری بیماران کرونایی در استان در نظر گرفته ایم اما با توجه به اینکه ورود به پیک چهارم کرونا دور از انتظار نیست امیدواریم با برنامه ریزی دقیق خسارت های کمتری پرداخت کنیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا کووید-19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پیک چهارم کرونا مراکز درمانی روز گذشته کووید ۱۹ هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟