Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@10:34:52 GMT

پشت پرده توقف پخش گاندو

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۶۵۳۱

پشت پرده توقف پخش گاندو

فرارو- پخش ناقص سریال گاندو ۲ و توقف ناگهانی آن واکنش‌های زیادی را در پی داشته است. در حالیکه سازندگان سریال تلاش می کنند، پشت پرده پخش سریال را به فشارهای مقامات دولتی ربط دهند، دولت روایت دیگری از ماجرا دارد و می گوید که این سریال از ابتدا ناقص بود و هنوز به وطور کامل تولید نشده است. 

با پایان تعطیلات نوروز روز گذشته ناگهان تهیه کننده  سریال جاسوسی گاندو ۲ اعلام کرد که پخش این سریال متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی امینی گفت: «ما برای رسیدن به پخش نوروز به خاطر درخواست‌های زیاد مردم و پاسخ دادن به نیاز مخاطب در شرایط سخت کرونایی و با تلاش یک گروه دویست نفری سعی کردیم سریال را برای پخش در نوروز آماده کنیم که امشب پخش در قسمت سیزدهم سریال موقتاً به اتمام خواهد رسید.» 

پس از این اظهار نظر برخی تولید کنندگان سریال ادعا کردند که توقف آن در پی فشارهای مقامات دولتی بوده است. 

در همین رابطه کوروش کمره ای مشاور شبکه سه در توئیتی نوشت: «استقبال از گاندو همه را غافلگیر کرد. انصافا مردم سنگ تمام گذاشتند. حقا باید از رئیس سازمان صداوسیما که در برابر فشارهای عجیب و کم نظیر برخی ایستادگی کرد تا مردم سریال مورد علاقه شان را ببینند و با واقعیت ها آشنا شوند تشکر کرد. منتظر مستندات جذاب از شعبانی باشید. سخن بسیار است.» 

با این حال مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه این موضوع را تائید نکرد و تاکید کرد  ادامه این سریال پس از انتخابات ریاست جمهور پخش خواهد شد. 

سریال گاندو در سری دوم خود به بحث جاسوسی از تیم مذاکره کننده هسته ای پرداخته است. محمد جواد ظریف وزیر خارجه در واکنش به این سریال آن را تماما دروغ دانست. 

دیگر مقامات دولتی نیز از این سریال انتقاد کرده بودند. 

با وجود اینکه تولیدکنندگان گاندو تلاش می کنند که توقف این سریال را گردن دولت بیاندازند امروز علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهوری  در رشته توئیتی این ادعا را رد. او گفت که سریال ناقص تولید شده بود. 

او نوشت: «نه رییس‌جمهوری و نه هیچ یک از اعضای دولت، نه در جلسه چهارشنبه کابینه و نه در هیچ جلسه‌ یا تماسی، نه قبل از پخش و نه در زمان پخش گاندو، نه با رییس نه با سایر مسؤولان صدا وسیما و نه حتی با متنفذین نظام، گفت‌ وگویی درباره‌ پخش یا عدم پخش این سریال نداشته‌اند،چه رسد به مباحثه و مجادله!»

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهوری اظهار کرد: "آقایان لطف کنند به جای شایعه‌سازی و انحراف افکار عمومی به یک سوال مهم پاسخ دهند: پخش گاندو ناتمام ماند یا سریال نیمه‌کاره در کنداکتور قرار گرفت؟ اگر سریال نیمه‌کاره بود چه انگیزه‌ای سبب شد که گاندو اینچنین با سراسیمگی و عجله بر آنتن برود؟"

حسام الدین آشنا مشاور رییسج مهور نیز در همین رابطه در توئیتی نوشت: «صریح باشید و بازی نکنید. بگویید چه کسی؛ از کجا و چه زمانی؛ درباره سانسور یا ممانعت از پخش کدام بخش از کدام سریال بر چه قسمتی از صدا و سیما فشار آورده‌است. آیا صدا و سیما اساسا نقشی در تولید یا پخش این سریال داشته‌است؟»

منبع: فرارو

کلیدواژه: آزاده نامداری توافق ایران و چین گاندو 2 تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش تولید « پایتخت ۷ » آغاز شد

پس از انتشار اخبار مختلفی درباره سرنوشت تولید فصل هفتم سریال «پایتخت» مشخص شد فصل جدید این سریال وارد مرحله پیش تولید شده و بازیگران از مرداد مقابل دوربین خواهند رفت.   به گزارش فارس، ساخت سری جدید «پایتخت» همیشه مورد بحث بوده است، یک روز خبر از ساخت نسخه سینمایی این سریال در رسانه‌ها و کانال‌های خبری پخش می‌شود و روز دیگر تکذیب این موضوع؛ یک روز نیز خبر از تولید «پایتخت» در قالب همیشگی خود یعنی سریال در رسانه‌ها انتشار پیدا می‌کند.   اخیرا هم خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه فصل «هفتم» پایتخت در مرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.   پیگری‌های خبرنگار فارس از یک منبع آگاه درباره این موضوع حاکی از آن است فصل هفتم سریال «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و به گفته این منبع امید از سوی عوامل پایتخت وجود دارد که فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد.   وی درباره بازیگرانی که در این فصل حضور ندارند گفت: در این فصل سارا و نیکا فرقانی اصل و مهران احمدی حضور نخواهند داشت.   لازم به ذکر است مدتی قبل یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفته بود: سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت از لوکیشینی برای ساخت فصل جدید این سریال بازدید کرده است.   بعد از انتشار این خبر هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در این سریال در نیمه اسفند ۱۴۰۲ با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: باز داریم می‌آییم، ولی نه برای عید ۱۴۰۳   اخیرا نیز مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره تولید و پخش فصل جدید این سریال بیان کرده بود اگر مشکلی پیش نیاید حتماً سریال «پایتخت» جدید را در ۱۴۰۳ خواهیم دید.   گفتنی است الهام غفوری تهیه‌کننده این سریال درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» به خبرنگار فارس گفته بود: مگر قرار بوده نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود؟   وی افزود: آیا از طرف جایی اعلامی شده است که من بخواهم این را تکذیب کنم؟   ۶ فصل پایتخت ساخته شده که آخرین فصل آن مربوط به سال ۹۹ بوده است از ساخت آخرین فصل این سریال حواشی زیادی نسبت به ساخت فصل بعدی به وجود آمده که هنوز سرانجام ساخت این سریال مشخص نیست.   در آخرین فصل از این سریال محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و ... به ایفای نقش پرداخته بودند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • طوفانی که پرده‌ها را کنار زد
  • پیش تولید « پایتخت ۷ » آغاز شد
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد  
  • گاندو‌ها در برابر تراکتور باختند