Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@08:52:48 GMT

بازدید سلطانی‌فر از تمرین تیم ملی وزنه‌برداری

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۶۶۹۲

بازدید سلطانی‌فر از تمرین تیم ملی وزنه‌برداری

وزیر ورزش و جوانان در محل برگزاری تمرین تیم ملی وزنه‌برداری حضور یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با حضور در سالن وزنه‌برداری از نزدیک نظاره‌گر تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری شد.

در این دیدار علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گزارشی از آخرین وضعیت این رشته در سال المپیک ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری و ملی‌پوشان این رشته نیز دقایقی پیرامون شرایط خود صحبت کردند.

سلطانی‌فر در این بازدید، به دقت تمرینات ملی‌پوشان را زیر نظر گرفت و در خصوص وضعیت کسب سهمیه‌ها و شرایط آمادگی ملی پوشان موارد مختلف را پیگیری کرد.

در تمرین امروز ملی‌پوشان محمد نصیری وزنه‌بردار پرافتخار دنیا نیز حضور داشت.

تیم ملی وزنه‌برداری رقابت‌های قهرمانی آسیا را به عنوان آخرین رویداد گزینشی المپیک پیش رو دارد که 25 فروردین به ازبکستان سفر می‌کند. در این مسابقات دو سهمیه ایران در وزنه‌برداری المپیک مشخص خواهد شد.

کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و علیرضا خسروی مدیرکل وامور مشترک فدراسیون‌های ورزشی نیز در این بازدید وزیر ورزش و جوانان را همراهی کردند.

توضیحات سجادی درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری تیم ملی وزنه برداری ورزش و جوانان ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس تور جهانی تنیس جوانان در زمین‌های تنیس آسایش ساری برگزار شد تا تکلیف نفرات برتر هفته نخست مشخص شود. در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۱-۶) کیارش حنیفی را برد و قهرمان شد، دانیال مشتاقی‌فر و سام پازوکی نیز مشترکا سوم شدند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶) هانا سلطانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد. کیمیا ثاقب تهرانی و ملینا عباس نیز عنوان سومی مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دونفره نیز تیم پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند. در بخش دختران نیز کیمیا ثاقب تهرانی – یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.
این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و امروز با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان بود و امیر مهذب‌نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت.

کد خبر 6091367

دیگر خبرها

  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان