Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در حالی به مصاف پدیده رفت که یحیی گلمحمدی در این بازی به دو بازیکن تاثیرگذار خود یعنی وحیدامیری واحمد نوراللهی استراحت داده بود. در نیمه اول شاگردان یحیی چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند تا در لحظات پایانی نیمه  امین قاسمی نژاد  روی فرصت طلبی پدیده را به گل اول بازی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یحیی در نیمه دوم حملات زیادی انجام دادند که در نهایت روی شوت سرلک بازی به تساوی رسید.

یحیی که به یک امتیاز بازی راضی نبود تمام مهره های هجومی خود از جمله آل کثیر و عبدی و امیری را به مدیان فرستاد اما عبدی چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد تا شرایط برای حضورش در ترکیب سرخ ها سخت تر شود. در نهایت این بازی با نتیجه تساوی به پایانرسید تا  پرسپولیس با یک بازی بیشتر به صدر جدول برگدد.صدرنشینی نگران کننده ای که سپاهان تهدید کننده اصلی آن خواهد بود.

ترکیب پدیده:‌ میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمد عرفان معصومی، مهرداد بایرامی، محمدعلی فرامرزی، رضا یزدان‌دوست، محمدرضا فلاحیان، یوسف وکیا، صادق صادقی، امیرحسین کریمی و امین قاسمی‌نژاد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه، احسان پهلوان و شهریار مغانلو.

شرح گل

شهرخودرو یک - پرسپولیس صفر (دقیقه ۴۵+۱ - امین قاسمی نژاد): پاس علی نعمتی از سمت چپ در مقابل دروازه به امین قاسمی نژاد رسید و او با ضربه نوک پا دروازه را گشود.

شهرخودرو ۱ - پرسپولیس ۱ (میلاد سرلک - دقیقه ۶۹): در حالی که مدافعان شهرخودرو توپ را برگشت داده بودند، میلاد سرلک با شوتی تماشایی از داخل محوطه جریمه توپ را به گوشه دروازه فراهانی فرستاد بازی یک بر یک شود.

کد خبر 592772

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی

 داور بازی آلومینیوم اراک - پرسپولیس در جام حذفی اعلام شد. 

به گزارش تابناک ورزشی واعلام کمیته داوران، امیر عرب‌براقی به عنوان داور بازی آلومینیوم اراک - پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انتخاب شد.

عرب‌براقی امسال ۲ بازی پرسپولیس در لیگ برتر را سوت زده که این تیم مقابل تراکتور به برتری یک بر صفر رسید و در دیدار با استقلال خوزستان ۲-۲ متوقف شد.

این بازی روز جمعه هفتم اردیبهشت از ساعت 18:15در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد. 

 

 

دیگر خبرها

  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال