Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا از بررسی همه جانبه پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر اعمال محدودیت‌های بیشتر در مرز با یک همسایه غربی در کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی و ارائه گزارش جامع آن برای تصمیم گیری نهائی به ستاد ملی مدیریت کرونا خبر داد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین قاسمی مدیر کل امور مرزی وزارت کشور با اشاره به اعلام رسانه‌ای پیشنهاد وزارت بهداشت در خصوص ایجاد محدودیت‌های جدید مرزی برای یک همسایه غربی کشور گفت: با توجه به ابعاد مختلف موضوع و ضرورت اقدام کارشناسی و همه جانبه در خصوص آن، پس از وصول نامه وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، موضوع در دبیرخانه کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا از طریق تعامل با ۵ دستگاه تخصصی ذیربط و دوایر مختلف مرتبط با امور مرز بررسی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی افزود: پس از جمع بندی اولیه مباحث کارشناسی و تخصصی دستگاه‌های مرتبط با تعاملات مرزی در خصوص پیشنهاد، موضوع در جلسه اضطراری کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با حضور دستگاه‌های عضو مطرح و پس از بررسی جهات مختلف موضوع و ابعاد متنوع اقتصادی، سیاسی و اجتماعی آن و با عنایت به اهمیت آثار اقدامات در این عرصه، مقرر گردید، موضوع در قالب یک گزارش جامع به ستاد ملی مدیریت کرونا ارائه و اقدامات نهائی متناسب با تصمیم گیری ستاد ملی مدیریت کرونا، اعمال شود.

دبیر کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، در پایان خاطر نشان کرد: پس از تصمیم گیری ستاد ملی مدیریت کرونا، اطلاع رسانی متناسب بعمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: ممنوعیت دورهمی و تجمع روز طبیعت در استان تهران

انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا در ایران وزارت کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا در ایران وزارت کشور کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی ستاد ملی مدیریت کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش

بنا بر اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم،  با توجه به اجرای عملیات عمرانی در محدوده تقاطع باغیک_تفرش و جاده قدیم سلفچگان _ساوه، تا پایان خردادماه امسال، در این تقاطع محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

 از رانندگان محترمی که از محل اجرای طرح تردد می‌نمایند، درخواست می‌شود ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی، تعامل لازم با مجریان پروژه را لحاظ فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/ کمترین حقوق ۱۰ میلیون تومان می‌شود
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/کمترین حقوق آن ها ۱۰ میلیون تومان می شود
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی