Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان امروز در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری حاضر شد.

خبرگزاری میزان - مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان امروز در تمرین تیم ملی وزنه‌برداری حاضر شد. در این دیدار علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری گزارشی از آخرین وضعیت این رشته در سال المپیک ارائه داد. سرمربی تیم ملی وزنه برداری و ملی پوشان این رشته نیز دقایقی پیرامون شرایط خود صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* سلطانی فر در این بازدید به دقت تمرینات ملی پوشان را زیر نظر گرفت و در خصوص وضعیت کسب سهمیه‌ها و شرایط آمادگی ملی پوشان موارد مختلف را پیگیری کرد.

* در تمرین امروز ملی پوشان محمد نصیری وزنه بردار پرافتخار دنیا نیز حضور داشت.

* تیم ملی وزنه برداری رقابت‌های قهرمانی آسیا را به عنوان آخرین رویداد گزینشی المپیک پیش رو دارد که ٢٥ فروردین به ازبکستان سفر می‌کند. در این مسابقات دو سهمیه ایران در وزنه برداری المپیک مشخص خواهد شد.

*علیرضا خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی نیز در این بازدید وزیر ورزش و جوانان را همراهی کرد.

بیشتر بخوانید: برخواه: مرادی در حال نزدیک شدن به شرایط ایده‌آل است/ کارِ کسب سهمیه‌ها را در ازبکستان تمام می‌کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون وزنه برداری مسعود سلطانی‌ فر سلطانی فر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری مسعود سلطانی فر سلطانی فر تیم ملی وزنه برداری وزیر ورزش و جوانان ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از شنبه (هشتم اردیبهشت) در قزاقستان آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.   امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت)، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف رده‌سنی جوانان برگزار شد.   در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی به مصاف راتهیل از هند رفت و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی در همان راند نخست، حریف قدرتمند هندی را ناک اوت کرد و فینالیست شد. وی در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف شهزود پولوونوف از ازبکستان خواهد رفت.   در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیررضا سلطانی با وجود تلاش فراوان نتوانست برابر آمانتور ژومایف به توفیقی دست یابد و نتیجه را واگذار کرد تا با کسب مدال برنز به کار خود پایان دهد.   در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی مقابل اسرویلوف از ازبکستان قرار گرفت و در نهایت نماینده ازبک پیروز شد تا ملک‌خطابی به مدال برنز برسد.   فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت)، مبارزات نیمه‌نهایی رده سنی امید برگزار می‌شود و در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری با تمیرلان موکاتیف از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف از ازبکستان رقابت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است