Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@08:33:42 GMT

دلیل توقف ناگهانی گاندو چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۶۸۴۷

دلیل توقف ناگهانی گاندو چیست؟

به گزارش صدای ایران، سریال گاندو در سری دوم خود به بحث جاسوسی از تیم مذاکره کننده هسته ای پرداخته است. محمد جواد ظریف وزیر خارجه در واکنش به این سریال آن را تماما دروغ دانست.

پخش ناقص سریال گاندو ۲ و توقف ناگهانی آن واکنش‌های زیادی را در پی داشته است. در حالیکه سازندگان سریال تلاش می کنند، پشت پرده پخش سریال را به فشارهای مقامات دولتی ربط دهند، دولت روایت دیگری از ماجرا دارد و می گوید که این سریال از ابتدا ناقص بود و هنوز به وطور کامل تولید نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با پایان تعطیلات نوروز روز گذشته ناگهان تهیه کننده  سریال جاسوسی گاندو ۲ اعلام کرد که پخش این سریال متوقف شده است. مجتبی امینی گفت: «ما برای رسیدن به پخش نوروز به خاطر درخواست‌های زیاد مردم و پاسخ دادن به نیاز مخاطب در شرایط سخت کرونایی و با تلاش یک گروه دویست نفری سعی کردیم سریال را برای پخش در نوروز آماده کنیم که امشب پخش در قسمت سیزدهم سریال موقتاً به اتمام خواهد رسید.» 
بخوانید...
‏واکنش آشنا به ادعایی درباره «گاندو»
گاندو از اول تا آخر دروغ است/ چینی‌ها دو سال به درخواست ما جواب ندادند
کنایه عباس عبدی به سریال گاندو
جنجال گاندو ۲؛ انتقاد وزیر فرهنگ از صداوسیما

پس از این اظهار نظر برخی تولید کنندگان سریال ادعا کردند که توقف آن در پی فشارهای مقامات دولتی بوده است. 

در همین رابطه کوروش کمره ای مشاور شبکه سه در توئیتی نوشت: «استقبال از گاندو همه را غافلگیر کرد. انصافا مردم سنگ تمام گذاشتند. حقا باید از رئیس سازمان صداوسیما که در برابر فشارهای عجیب و کم نظیر برخی ایستادگی کرد تا مردم سریال مورد علاقه شان را ببینند و با واقعیت ها آشنا شوند تشکر کرد. منتظر مستندات جذاب از شعبانی باشید. سخن بسیار است.» 

با این حال مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه این موضوع را تائید نکرد و تاکید کرد  ادامه این سریال پس از انتخابات ریاست جمهور پخش خواهد شد. 

سریال گاندو در سری دوم خود به بحث جاسوسی از تیم مذاکره کننده هسته ای پرداخته است. محمد جواد ظریف وزیر خارجه در واکنش به این سریال آن را تماما دروغ دانست. 

دیگر مقامات دولتی نیز از این سریال انتقاد کرده بودند. 

با وجود اینکه تولیدکنندگان گاندو تلاش می کنند که توقف این سریال را گردن دولت بیاندازند امروز علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهوری  در رشته توئیتی این ادعا را رد. او گفت که سریال ناقص تولید شده بود. 

او نوشت: «نه رییس‌جمهوری و نه هیچ یک از اعضای دولت، نه در جلسه چهارشنبه کابینه و نه در هیچ جلسه‌ یا تماسی، نه قبل از پخش و نه در زمان پخش گاندو، نه با رییس نه با سایر مسؤولان صدا وسیما و نه حتی با متنفذین نظام، گفت‌ وگویی درباره‌ پخش یا عدم پخش این سریال نداشته‌اند،چه رسد به مباحثه و مجادله!»

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهوری اظهار کرد: "آقایان لطف کنند به جای شایعه‌سازی و انحراف افکار عمومی به یک سوال مهم پاسخ دهند: پخش گاندو ناتمام ماند یا سریال نیمه‌کاره در کنداکتور قرار گرفت؟ اگر سریال نیمه‌کاره بود چه انگیزه‌ای سبب شد که گاندو اینچنین با سراسیمگی و عجله بر آنتن برود؟"

حسام الدین آشنا مشاور رییسج مهور نیز در همین رابطه در توئیتی نوشت: «صریح باشید و بازی نکنید. بگویید چه کسی؛ از کجا و چه زمانی؛ درباره سانسور یا ممانعت از پخش کدام بخش از کدام سریال بر چه قسمتی از صدا و سیما فشار آورده‌است. آیا صدا و سیما اساسا نقشی در تولید یا پخش این سریال داشته‌است؟»

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سریال گاندو سریال گاندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟

کیانوش گودرزی، رییس اتحادیه مشاوران املاک در گفتگو با ما در پاسخ به این پرسش که قیمت‌ها در سال ۱۴۰۳ افزایشی است یا کاهشی؟ افزود: ما همیشه یک افزایش قیمتی را خواهیم داشت، اما امیدواریم در سال جدید با یک سیاست درست و آینده‌نگری در حوزه مسکن، شرایط متفاوت شود.

وی تصریح کرد: ببینید، به طور معمول هر ساله ۲۵ درصد نسبت به سال قبل اجاره‌ها افزایش پیدا می‌کند. این موضوعی است که مجلس به دولت اجازه داده است که برحسب موضوعات تورمی ورود پیدا کند و عدد و رقمی اعلام شود.

رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این‌که تعیین این اعداد و ارقام کار بدی نیست، در همه جای دنیا هم این اتفاق می‌افتد، ولی در ایران بستر آن هنوز فراهم نبوده و ابزار لازم برای این کار مهیا نیست، متذکر شد: پارسال اگر این اتفاق می‌افتاد، می‌توانستیم به مشاوران املاک بگوییم قیمت‌ها را رعایت نکردید، یعنی موضوع قابل رصد و کنترل بود.

گوردزی تصریح کرد: نکته این‌جاست که الان با سامانه خودنویسی که راه افتاده و متعامل آن می‌توانند خودشان قرارداد بنویسند، دیگر رصد و نظارت و کنترلی در سطح جامعه باقی نمی‌ماند. یعنی متعاملین، چه مستاجر و چه موجر، خودشان با هر افزایش قیمتی می‌توانند قرارداد بنویسند.

وی تاکید کرد: اصل موضوع همین‌جاست که دولت در حالی که باید نظارت و کنترل داشته باشد، در واقع با سامانه‌ای که ایجاد کرده، نظارت و کنترل از دست دولت خارج خواهد شد. این سامانه تبعات خاص خود را دارد.

منبع: خبرآنلاین

tags # مسکن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • واکنش رییس دانشگاه تهران به سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • گاندو‌ها در برابر تراکتور باختند
  • واکنش به حواشی دکترای افتخاری رئیسی در کراچی
  • واکنش به حواشی دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی
  • واکنش خبرگزاری دولت به انتقادات پیرامون دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان