Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا از بررسی همه جانبه پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر اعمال محدودیت های بیشتر در مرز با یک همسایه غربی در کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی و ارائه گزارش جامع آن برای تصمیم گیری نهائی به ستاد ملی مدیریت کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین قاسمی مدیر کل امور مرزی وزارت کشور با اشاره به اعلام رسانه ای پیشنهاد وزارت بهداشت در خصوص ایجاد محدودیت های جدید مرزی برای یک همسایه غربی کشور گفت: با توجه به ابعاد مختلف موضوع و ضرورت اقدام کارشناسی و همه جانبه در خصوص آن، پس از وصول نامه وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، موضوع در دبیرخانه کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا از طریق تعامل با ۵ دستگاه تخصصی ذیربط و دوایر مختلف مرتبط با امور مرز بررسی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاسمی افزود: پس از جمع بندی اولیه مباحث کارشناسی و تخصصی دستگاه های مرتبط با تعاملات مرزی در خصوص پیشنهاد، موضوع در جلسه اضطراری کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با حضور دستگاه های عضو مطرح و پس از بررسی جهات مختلف موضوع و ابعاد متنوع اقتصادی، سیاسی و اجتماعی آن و با عنایت به اهمیت آثار اقدامات در این عرصه، مقرر شد، موضوع در قالب یک گزارش جامع به ستاد ملی مدیریت کرونا ارائه و اقدامات نهائی متناسب با تصمیم گیری ستاد ملی مدیریت کرونا، اعمال شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دبیر کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، در پایان خاطر نشان کرد: پس از تصمیم گیری ستاد ملی مدیریت کرونا، اطلاع رسانی متناسب به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همه باهم علیه کرونا کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی ستاد ملی مدیریت کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/ کمترین حقوق ۱۰ میلیون تومان می‌شود

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی، حقوق بازنشستگان حداقل بگیر ۳۵ درصد افزایش یافت و حداقل حقوق این افراد ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری‌جهرمی امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به پیشنهاد وزارت کار و سازمان تأمین اجتماعی، حقوق بازنشستگان حداقل بگیر ۳۵ درصد افزایش یافت و حداقل حقوق این افراد ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

وی بیان کرد: یکی از محورهای مهم سیاست‌های سازمان تأمین اجتماعی به حوزه انتظام‌بخشی به سیاست‌های حمایتی در کشور اختصاص دارد و امروز آئین‌نامه‌ای در هیأت وزیران به منظور ایجاد پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان و در راستای محور مهم سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی به تصویب رسید.

بهادری‌جهرمی خاطرنشان کرد: هیأت وزیران امروز با این آئین که به پیشنهاد وزارت کار به هیأت وزیران تقدیم شده بود و در جلسات متعدد کمیسیون‌های مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود موافقت کرد که بتوانیم انتزاع‌بخشی مناسبی داشته باشیم و هم کارآمدی و هم انسجام را در خدمت‌رسانی حمایتی به جوامعی که تحت پوشش نهادهای مختلف حمایتی هستند و یا به روش‌های مختلف حمایت‌هایی از آنها انجام می‌گیرد مطابق این مصوبه داشته باشیم.

وی ادامه داد: درخصوص سیل سیستان و بلوچستان که پیش از این گزارش‌هایی در همه جلسات از ابتدای سیل تا امروز وزرای مرتبط در جلسه ارائه کرده بودند امروز به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه در جلسه هیأت وزیران مقرر شد که فعلاً میزان هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان به صورت تنخواه در اختیار استاندار و وزارت کشور قرار بگیرد تا بتوانند به عنوان هزینه‌های ضروری اولیه در سطح استان هزینه کنند البته مبالغ خسارت که بیش از این برآورد شده بعد از برآورد نهایی توسط مجموعه‌ها و دستگاه‌های مربوطه درخصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

کد خبر 749683

دیگر خبرها

  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/ کمترین حقوق ۱۰ میلیون تومان می‌شود
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی