Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی به تمجید از قضاوت صفایی پرداخت.

کارشناس داوری فوتبال ایران از قضاوت علی صفایی در دیدار تیم‌های پدیده خراسان و پرسپولیس تمجید کرد.

به گزارش طرفداری، حیدر سلیمانی درباره قضاوت علی صفایی در دیدار تیم‌های پدیده خراسان و پرسپولیس، به تسنیم گفت:

صفایی داوری باتجربه است و امروز هم بسیار خوب دوید. او در تمام صحنه‌ها حاضر بود و اخطارهایی که داد کاملاً درست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها در یک صحنه که مهاجم پدیده روی خط محوطه جریمه با میلاد سرلک برخورد کرد که صفایی به دلیل بی‌احتیاطی، باید به بازیکن پدیده اخطار می‌داد. داور سایر صحنه‌ها را به خوبی مدیریت کرد.

وی با تمجید از دو کمک داور مسابقه اظهار داشت:

کمک داوران، دو آفساید میلیمتری اعلام کردند که درست بود و در مجموع، شاهد قضاوت بسیار خوبی بودیم. با این حال وضعیت نیمکت تیم‌ها از لحاظ اخطار گرفتن نگران‌کننده است و چنین شرایطی را در دنیا ندیده‌ام. نیمکت سایر تیم‌های جهان هر چند بازی یک بار کارت زرد می‌گیرند، اما در ایران می‌بینیم که نیمکت تیم‌ها در هر بازی اخطار دریافت می‌کنند. این اتفاق برای نیمکت فنی که باید هدایت بازیکنان را بر عهده داشته باشند، اصلاً شایسته و خوب نیست.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در مورد صحنه مشکوک به پنالتی برای پدیده بیان کرد:

در دقیقه 87، توپ به بدن مدافع پرسپولیس خورد که مهاجم پدیده معتقد بود داور باید پنالتی اعلام کند. اگر آن توپ به دست مدافع پرسپولیس هم برخورد کرده باشد، دست بازیکن به بدنش چسبیده بود و هَند به شمار نمی‌رود.

اخبار داغ 

حسن روشن: خسروانی پرویز قلیچ خانی را از اعدام نجات داد، همایون بهزادی ساواکی نبود وحید هاشمیان: اگر استقلال به جای پرسپولیس پیشنهاد می داد، شاید استقلالی می شدم علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس

به گزارش ورزش سه با اینکه ترکیب اصلی پرسپولیس در اراک تقریبا قابل پیش بینی بود و حتی از چند روز قبل به نظر می‌رسید محمد خدابنده لو جای عالیشاه بازی کند اما در مورد نیمکت سرخ‌ها شرایط غیر قابل پیش بینی بود.

با مصدومیت امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که مشخص بود به اراک نخواهند رفت و سپس غیبت عجیب سعید صادقی و سپس خط خوردن نام وحدت حنانوف از لیست جا برای جوان ها باز شد تا  به لیست بیست نفره تیم‌شان در این مسابقه برسند.

در حالی که امیررضا رفیعی تنها بازیکن زیر 23 سال ترکیب اصلی سرخ هاست این تیم روی نیمکت پنج بازیکن زیر 23 سال دارد که مهرشاد اسدی دروازه بان ذخیره، میلاد سورگی وینگر، علیرضا بابایی مدافع راست و محمد بادپا و ابوالفضل بابایی در نقش مهاجم این پنج بازیکن جوان هستند.

محمد مهدی احمدی 24 ساله هم روی نیمکت پرسپولیس دیده می شود ضمن اینکه محمد خدابنده لو هم از بین بازیکنان اصلی پرسپولیس 24 سال سن دارد و حضور او در ترکیب اصلی و نیمکت نشینی وحید امیری باعث شده تا میانگین سنی سرخ‌ها در این بازی در ترکیب اصلی هم تا حدودی پائین بیاید.

علی نعمتی، وحید امیری،سینا اسدبیگی، فرشاد فرجی  و محمد مهدی احمدی پنج بازیکن بزرگسال نیمکت پرسپولیس در اراک هستند.

دیگر خبرها

  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • اعتراض نیمکت آلومینیوم به گل اورونوف
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!