Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ربیعی می گوید امروز از موقعیت هایشان استفاده نکرده اند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید انتظار داشتم در بازی امروز مقابل تراکتور به پیروزی برسیم اما قسمت ما نبود.

به گزارش طرفداری، محمد ربیعی بعد از تساوی مقابل تراکتور در نشست خبری، اظهارداشت:

در ابتدا سال نو را به همه تبریک می‌گویم. به خاطر اینکه روز گذشته به کنفرانس خبری نرسیدم عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خطیبی و همین طور تیم خودم خسته نباشید می‌گویم. بازی پیچیده فنی بود. از موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم نشد استفاده کنیم و 2 دروازه خالی را گل نکردیم اما سعی کردیم بازیکنان تراکتور را کنترل کنیم. البته موقعیتی هم به حریف ندادیم.

وی افزود:

به هر حال برای تیم ما که دور رفت برابر استقلال و گل‌گهر شکست خورده بود بازی بدی نبود چرا که توانستیم از آنها امتیاز بگیریم. انتظار داشتم در بازی امروز به پیروزی برسیم اما قسمت ما نبود.

سرمربی مس درباره اینکه با وجود بازیکنان با تجربه در خط حمله مس در بازی خارج از خانه به تساوی رسیدید، با توجه به بقای این تیم در لیگ آیا در ادامه به بازیکنان جوان فرصت می‌دهید، گفت:

ما امروز در ترکیب اصلی هومن ربیع‌زاده را داشتیم که بازیکن جوانی است، سعی می‌کنیم اتفاقات این چنینی را هم داشته باشیم. با توجه به نزدیکی تیم‌ها در لیگ برتر و با توجه به هدف‌گذاری، مبارزه ما تا روز آخر ادامه دارد. اگر در سبک‌هایی موفق شدیم به خاطر تمریناتی است که روی برخی فاکتورها داریم. 

ربیعی عنوان کرد:

در سال جدید امیدوارم همه کشور از شر ویروس منحوس رهایی یابد تا مردم به راحتی زندگی کنند. از میهمان‌نوازی مردم تبریز تشکر می‌کنم. من در شهرهای ترک‌زبان کار کرده‌ام و به آذری زبان‌ها ارادت دارم. برای تیم تراکتور در لیگ قهرمانان نیز موفقیت آرزو می‌کنم. همچنین امیدوارم سیستم رادیویی داوران نیز درست شود.

اخبار داغ 

حسن روشن: خسروانی پرویز قلیچ خانی را از اعدام نجات داد، همایون بهزادی ساواکی نبود وحید هاشمیان: اگر استقلال به جای پرسپولیس پیشنهاد می داد، شاید استقلالی می شدم علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!

به گزارش ورزش سه، محمد نادری مدافع جپ پا تراکتور در نیمه نخست دیدار با ذوب آهن یکی از بهترین بازیکنان اینت تیم بود و با نفوذهای پرتعداد حملات زیادی را روی دروازه این تیم شکل داد.

نادری در این مسابقه میل هجومی  بالایی دارد و در اکثر حملات نزدیک به محوطه جریمه ذوب آهن دیده می‌شود، او با ارسال‌های زمینی و نفوذهای موفق تراکتور را چند مرتبه در آستانه گلزنی قرار داد.

بازگشت‌ها و کارهای دفاعی خوب محمد نادری باعث شده تا او بازیکنی تاثیرگذار در ترکیب تراکتور باشد و اکثر حملات این تیم از سمت او شکل بگیرد و با دوندگی بالا به خوبی خط دفاعی را هم پوشش دهد و فرصت خلق موقعیت به ذوب آهن ندهد.

محمد نادری فرم خوب و ایده‌آلی دارد و با توجه به آمادگی که از خود نشان داده یکی از بازیکنان تاثیرگذار در این مسابقه و در ادامه فصل برای تراکتور خواهد بود و حمید مطهری حساب ویژه‌ای روی او باز خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!