Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از ساعت 17:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم صنعت نفت آبادان رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

به این ترتیب ذوب آهن سال 1400 را با برد شروع کرد و نفت آبادان در ادامه سیر نزولی خود بازهم ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نفت 7 هفته است که رنگ برد را ندیده و این مرتبه هم شکست خورد و با 25 امتیاز در رده هفتم است.

ذوب آهن هم با این برد 17 امتیازی شد و همچنان در رده چهاردهم جدول باقی ماند تا همچنان در منطقه خطر قرار بگیرد اما روند رو به رشد این تیم آغاز شده است. 

داور: سعاد وفا پیشه

کمک داوران: رامین بابایی، حسین گلشنی

کارت زرد: مجتبی حسینی( سرمربی ذوب آهن) سیروس پورموسوی (سرمربی صنعت نفت)

کارت قرمز:-

گل: فرشاد محمدی مهر( دقیقه 38) برای ذوب آهن

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر صنعت نفت آبادان ذوب آهن اصفهان آهن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهاب همچنان می‎درخشد/ زاهدی زننده ترسناک‌ترین گل تاریخ آویسپا!

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال «آویسپا فوکوئوکا» و «گامبا اوزاکا» در هفته یازدهم جِی لیگ ژاپن روز گذشته (جمعه ۱۴ اردیبهشت) به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تک گل شهاب زاهدی یک بر صفر به سود آویسپا به پایان رسید تا این تیم در پایان هفته یازدهم، ۱۵ امتیازی شود و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به گامبا اوزاکا در رده نهم جدول قرار گیرد.

زاهدی در این بازی از فاصله ۷۰ متری موفق به باز کردن دروازه گامبا اوزاکا شد و خیلی از رسانه‌ها از گل او به عنوان یکی از نامزدهای بهترین گل سال (پوشکاش) یاد کردند.

در همین رابطه سایت ژاپنی «soccerdigestweb» نوشت: شهاب زاهدی در دقیقه ۲۲ و بدون معطلی توانست به زیبایی هر چه تمام تر گل پیروزی بخش آویسپا را به ثمر برساند. هواداران فوتبال در ژاپن از گل زاهدی شگفت زده شدند و در شبکه‌های اجتماعی کامنت های جالبی را در وصف این گل نوشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به «ترسناک ترین گل تاریخ» و «بهترین گل تاریخ آویسپا» اشاره کرد.

زاهدی که در هفته‌های ابتدایی در ترکیب آویسپا حضور نداشت توانسته خیلی زود خود را به ترکیب اصلی این تیم برساند و در حال حاضر ۶ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

دیگر خبرها

  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • شهاب همچنان می‎درخشد/ زاهدی زننده ترسناک‌ترین گل تاریخ آویسپا!
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری ادامه دارد
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد