Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پدیده مشهد نسبت به بازی کردن مهاجم پرسپولیس در دیدار برابر این تیم معترض است و اعتقاد دارد این بازیکن نباید امروز بازی می‌کرد. - اخبار ورزشی -

جواد طاری‌بخش سخنگوی باشگاه پدیده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اعتراض باشگاه پدیده مشهد نسبت به میدان رفتن عیسی آل کثیر برای پرسپولیس در دیدار برابر این تیم، اظهار داشت: درباره این موضوع استعلام گرفتیم و متوجه شدیم هنوز مبلغ جریمه محرومیت آل‌کثیر از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتقاد ما این است که پرسپولیس نباید از این بازیکن در بازی استفاده می‌کرد، چون پرونده محرومیت آل‌کثیر بسته نشده است.

وی اضافه کرد: بابت به میدان رفتن آل کثیر اعتراض کردیم و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. آنطور که به ما اطلاع دادند و ما پیگیری کردیم این پرونده هنوز باز است و نمایندگان AFC در این خوصوص ‌نظر کامل نداده‌اند.

به گزارش تسنیم، اگر باشگاه پدیده بتواند اثبات کند که محرومیت مهاجم سرخ‌های تهرانی رسماً به پایان نرسیده و او در این شرایط به میدان رفته، پرسپولیس با خطر 3 بر صفر اعلام شدن این بازی به نفع حریف مواجه خواهد بود.

حاشیه دیدار پدیده - پرسپولیس| اعتراض پرسپولیسی‌ها به چمن ورزشگاه و حضور آل‌کثیر در لیستاولین واکنش آل‌کثیر پس از حضور در اردوی پرسپولیسلیگ برتر فوتبال| توقف پرسپولیس در ایستگاه نخست 1400

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده پرسپولیس تیم فوتبال پدیده پرسپولیس باشگاه پدیده آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باید رو در روی هم قرار گیرند که ۳ امتیاز این بازی به هر دو تیم برای بهبود شرایط خود در جدول رده بندی کمک خواهد کرد. این بازی به میزبانی تیم نساجی و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

در حالی که گفته می‌شد مدیران باشگاه نساجی قصد دارند تا ظرفیت بیشتری را به هواداران تیم پرسپولیس در این بازی اختصاص دهند اما این موضوع صحت ندارد و مطابق قانون ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه شهید وطنی در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب حدود ۶۰۰ هوادار پرسپولیسی می‌توانند با خرید بلیت، بازی تیم خود را برابر نساجی از نزدیک تماشا کنند. قرار است بلیت فروشی اینترنتی این دیدار از فردا یکشنبه ۱۶ اردیبشهت آغاز شود.

تیم‌های نساجی و پرسپولیس روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و از ساعت ۱۸:۱۵ رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6096281

دیگر خبرها

  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد