Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان وضعیت تیم ملی وزنه‌برداری را پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک خوب ارزیابی و نسبت به کسب مدال‌های خوشرنگ ابراز خوشبینی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در بازدید از تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: با توجه به گزارش‌هایی که دریافت کردم و بازدیدهای که مسئولان ورزش کشور به صورت مستمر از رشته‌های مختلف از جمله وزنه‌برداری داشتند و همچنین مواردی که از سوی رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در جلسات ستاد عالی بازی‌های المپیک مطرح شده، اگرچه دو سهمیه برای المپیک بیشتر نداریم که ان‌شاءالله قطعی هم خواهد شد، شانس مدال‌های خوشرنگی داریم و انتظار مردم هم از رشته‌های وزنه برداری، کشتی و تکواندو در المپیک بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: تلاش ما بر این است که بتوانیم بهترین امکانات و پشتیبانی را فراهم کنیم تا موانع و مشکلات موجود را در اعزام‌ها و اردوها حل کرده و تاکنون هم به لطف خداوند و تلاش مجموعه ورزش کشور، فدراسیون وزنه برداری، کادر فنی و قهرمانان شرایط خوبی بوجود آمده است. خیلی امیدوارم دو مدال خوشرنگ از وزنه‌برداری در المپیک به ارمغان بیاید.

وی ورزش را بهترین عرصه برای سرمایه‌گذاری با هدف شاد کردن دل میلیون‌ها ایرانی دانست و گفت: مدال‌های ورزشکاران در رویدادهای جهانی، آسیایی و المپیکی باعث شادی و نشاط ده‌ها میلیون ایرانی می‌شود که هیچ عرصه‌ای در شاد کردن مردم با عرصه ورزش قابل قیاس نیست. با توجه به رسالتی که نسبت به مردم و قهرمانان داریم، تلاش‌مان این است که با وجود محرومیت‌ها و محدودیت‌ها نیازهای ورزشکاران المپیکی را برطرف کنیم و تاکنون هم کم نگذاشتیم.

سلطانی‌فر با بیان اینکه پاداش قهرمانان سال ٩٨ پرداخت شده است، عنوان کرد: سال ٩٩ به‌دلیل دوران پاندمی کرونا رویداد خاصی برگزار نشد، ولی برای مدال‌های المپیکی پاداش مناسبی را اعلام می‌کنیم تا قهرمانان با انگیزه بیشتری تمرینات و دوران آماده سازی را سپری کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: وزنه‌برداران پس از قطعی شدن سهمیه های المپیکی، کمک هزینه ماهانه پنج میلیون تومان را برای مدت ١٨ ماه دریافت خواهند کرد و این مهم شامل همه ورزشکارانی که سهمیه المپیک را بدست می‌آورند، خواهد شد.

سلطانی‌فر تاکید کرد: نهایت تلاش و حمایت را از قهرمانان و المپیکی ها انجام می‌دهیم تا با بهترین امکانات، بهترین نتیجه هم برای مردم به ارمغان بیاید.

سهرابیان: چرا مسئولان گمرک پاسخ نمایندگان مجلس و وزارت ورزش و جوانان را نمی‌دهند؟

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر المپیک وزنه برداری مسعود سلطانی فر المپیک وزنه برداری ورزش و جوانان وزنه برداری سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز دوشنبه، رقابت‌های رده‌سنی جوانان برگزار شد و دو نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند.   در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی (امیررضا) سلطانی که ابتدا استراحت داشت، برابر دلگون‌سایخان از مغولستان قرار گرفت و در حالیکه راند نخست را باخته بود در دو راند بعدی با کوچ مناسب کادرفنی و عملکردی جانانه، به برتری دست یافت تا با صعود به نیمه‌نهایی، نخستین مدال ایران را قطعی کند. وی در نیمه‌نهایی با آمانتور ژومایف از قرقیزستان مصاف می‌دهد.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان برابر رابرت مالنوک از فیلیپین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.   همچنین فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت رقابت‌های رده‌سنی امید پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا از هند می‌رود.   در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی با آکاش گورکا از هند دیدار می‌کند.   در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود.   در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با گورپاد از هند روبه‌رو خواهد شد. ­

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان