Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان دو تیم ذوب‌آهن و صنعت‌نفت پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید سیروس پورموسوی بعد از شکست یک بر صفر مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: نیمه اول متاسفانه در حد نام نفت آبادان نبودیم، در نیمه دوم بازی قابل قبولی انجام دادیم و با تعویض‌‌ها و صحبت‌هایی که انجام دادیم خوب بودیم بازی قابل قبولی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی‌های بزرگ یک اشتباه کافی است تا امتیاز را از دست بدهیم و در نیمه اول اشتباه‌های زیادی داشتیم اما در نیمه دوم می‌توانستیم برنده باشیم.

وی با انتقاد از تیم داوری گفت: از تیم داوری هم گلایه دارم. وقت آن رسیده که فدراسیون فوتبال  از داوران جوان کمتر استفاده کند زیرا آنهایی که شایسته قضاوت در لیگ برتر هستند مشخص شده اند. بعد از اینکه بازی‌ها حساس شده است انتظار داریم کمیته داوران از داوران باتجربه تر استفاده کند. در یک صحنه داور به من اخطار داد.  نیمکت حریف هم به داور معترض شد اعتراض‌هایش به حق بود. در برخی‌ از صحنه‌ها نمی‌دانم داور برای می خواست کی را راضی کند؟چون هم تیم برنده و هم تیم بازنده ناراضی بودند در صحنه‌ای که به من کارت زرد داد اگر کارشناسان بگویند من اشتباه کردم از کمیته داوران عذرخواهی می‌کنم شهامت این کار را دارم. در دقیقه 92 هم صحنه اخر که دروازه بان خروج کند روی نقطه پنالتی اما داور خطای مهاجم را بگیرد هیچ کجای دنیا چنین چیزی نمی‌بنید داور در حد این مسابقه نبود که  داور در حد و اندازه این مسابقه نبود. اشتباهات تاثیرگذار نداشت اما با برخی سوت‌هایش تیم ما را عصبی کرد و کادر فنی هر دو تیم معترض بودند. این بازی برای ما و ذوب آهن حساس بود. این باعث شد که تشنج در بازی ایجاد شود و کادرفنی هر دو تیم معترض شوند.

سرمربی نفت اظهار داشت: به حسینی و باشگاه ذوب آهن بابت این برد تبریک می‌گویم. در ابتدای صحبت‌هایم کمی عصبی بودم.

حسینی: پیروزی حق‌مان بود

مجتبی حسینی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: جا دارد برای این بازی فداکارانه از بازیکنانم تشکر کنم. از اول تا آخر بازی مسلط بر بازی بودیم. در هیچ مسابقه‌ای در این فصل به اندازه این بازی خلق موقعیت نکرده بودیم؛ اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و هیچ موقعیتی به حریف ندادیم. یک بر صفر همیشه نتیجه‌ای خطرناکی است اما خدا را شکر با یک بازی مقتدرانه پیروز شدیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم از سوم فروردین 1400 تمرینات پرفشاری انجام دادیم و بازیکنان با دل و جان برای تیم کار کردند و این برد را به هواداران و کارگران خوب ذوب آهن تقدیم می‌کنم.

وی ادامه داد: اردوی 5 روزه‌ای داشتیم که 9 جلسه تمرین کردیم و یک بازی تدارکاتی هم داشتیم. چون زمانی که به تیم اضافه شدم زمانی برای تمرین نداشتیم و 5 روز یکبار بازی می‌کردیم و اکنون ایده‌مان در فوتبال را به بازیکنان گفته‌ایم و بعد از این مسابقه 12 روز فرصت داریم . چون تیم از نظر بدنی کمی عقب بود و می‌توانیم در این مدت تمرینات خوبی داشته باشیم.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد:بازی سختی مقابل نفت داشتیم حریف تیم با کیفیتی بود و کادرفنی قوی دارد و حق‌مان بود که برنده شویم و توانستیم این پیروزی را به دست بیاوریم و امیدوارم امتیازهای که در نیم فصل اول از دست دادیم با تلاش دست جمعی و حمایت هواداران بتوانیم تیم را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انجام دادیم ذوب آهن دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی

به گزارش "ورزش سه"، بهروز نوروزی‌فرد که در این فصل جزو بهترین بازیکنان آلومینیوم بوده و تا هفته شانزدهم حضور ثابت در تمام مسابقات داشت و عملکرد موثری در خط دفاعی ارائه کرده بود، در هشت هفته گذشته لیگ برتر به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته بود به میدان برود که حالا دوباره به جمع 11 نفر اصلی بازگشت.

مدافع بلند قامت آلومینیوم که در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشت، اما به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در هشت بازی گذشته به علت مصدومیت نتوانست در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی حضور یابد که امروز این روند به پایان رسیده است.

نوروزی‌فرد که موفق به گلزنی مقابل هوادار در این فصل شده، پس از مدت‌ها دوباره در دسترس مجتبی حسینی قرار گرفت و به ترکیب آلومینیوم اراک رسیده است.

این مدافع در مرحله قبلی جام حذفی هم نمایش موثری در جریان برتری یک بر صفر آلومینیوم مقابل نساجی مازندران داشت که امروز هم در ترکیب ابتدایی تیمش حضور دارد.

دیگر خبرها

  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارند
  • حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست