Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال دورتموند در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم فوتبال باشگاهی آلمان (بوندسلیگا) امروز به مصاف تیم فوتبال فرانکفورت رفت. دیداری که با نتیجه دو بر یک به نفع فرانکفورتی‌ها به پایان رسید.

در دیگر دیدار بایرلورکوزن توانست با نتیجه دو بر یک شالکه را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلاریو و اشچک برای بایرلورکوزن و کلاس یان هونتلار برای تیم فوتبال شالکه گلزنی کردند.

تیم‌های فوتبال ماینتس و آرمنیا بیلفلد به نتیجه تساوی یک - یک رضایت دادند. دانیال بروسینسکی برای ماینتس و ووگل سامر برای تیم فوتبال آرمینیا بیلفلد  گلزنی کردند.

تیم فوتبال وولفسبورگ هم توانست با تک گل جوزپ برکالو تیم فوتبال کلن را شکست دهد تا موقتا با ۵۴ امتیاز به جایگاه سوم جدول بوندسلیگا صعود کند.

 آگزبورگ هم با نتیجه دو بر یک هافنهایم را شکست داد. دیداری که در آن وارگاس و آندره هان برای تیم فوتبال آگزبورگ و اسکوف برای تیم فوتبال هافنهایم گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید

ژابی آلونسو به بوندسلیگا نمی‌رود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش بوندسلیگا برای تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بایرن به کین

بازیکنان تیم فوتبال بایرن قصد دارند به هری کین برای نزدیک‌شدن به رکورد روبرت لواندوفسکی در بازی‌های باقیمانده بوندسلیگا کمک کنند.

به گزارش ایسنا، کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس در فصل جاری بوندسلیگا مقابل ۱۵ حریف از ۱۷ حریفی که برابرش به میدان رفته، گلزنی کرده است. او فقط مقابل فرایبورگ (دو بار) و اینتراخت فرانکفورت نتوانست برای بایرن گلزنی کند. حالا دیدار برگشت بایرن برابر فرانکفورت از راه رسیده است و کین می‌خواهد دروازه این تیم را برای نخستین بار باز کند.

هری کین در اولین فصل حضورش در بوندسلیگا تاکنون ۳۳ گل زده که رکورد چشمگیری است. او این تعداد گل را در ۳۰ بازی به ثمر رسانده است. رکورد ۴۱ گل روبرت لواندوفسکی در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ بسیار دور اما همچنان در دسترس است.

بایرن می‌خواهد به کین برای ثبت رکورد کمک کند

تیم مونیخی می‌خواهد به کین در راه رسیدن به رکورد لواندوفسکی کمک کند. این موضوع را توماس توخل نیز تایید کرد و گفت: رکورد گلزنی کین فوق‌العاده است. گل‌های او به ما کمک زیادی کرده است. او نه‌تنها گل می‌زند که یک رهبر در تیم است. بسیار خوشحالیم که او اینجاست.

در حالی که انتظار می‌رود کین تا تابستان ۲۰۲۷ در بایرن باشد، دوران حضور توخل در باواریا قرار است خیلی زود به پایان برسد و بعید است این مربی با توجه به درخواست هواداران بایرن برای ماندن، نظرش را تغییر دهد.

بایرن‌مونیخ امروز باید در هفته سی‌ام بوندسلیگا به مصاف اینتراخت فرانکفورت برود و سه‌شنبه‌شب هم میزبان رئال مادرید خواهد بود. دو تیم بازی رفت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه آلیانتس‌آره‌نا برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • کمک بایرن به کین
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی