Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پیشین شیاطین سرخ انتظار دارد هم تیمی سابقش پس از متحول کردن تیم، حالا آن ها را به سوی کسب جام سوق دهد. 

پل اسکولز می گوید منچستریونایتد باید قرارداد اوله گونار سولسشر را تمدید کند ولی در عین حال اعتقاد دارد وقت جام گرفتن فرا رسیده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، قرارداد فعلی سولسشر در ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می رسد و حالا شایعاتی حکایت از این دارند که قرارداد او به مدت سه سال تمدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به باور اسکولز عملکرد سولسشر شایسته است تا به این همکاری ادامه داده شود ولی او در مورد موفق شدن تیم زیر نظر این مربی شک دارد. 

احتمالا لایق این است (که قراردادش تمدید شود). ما با او نسبت به دوران مربی قبلی پیشرفت کرده ایم. به نظرم تیم ما حالا خیلی بهتر است، هیجان انگیز تر است و تیم گلزنی کردن را بلد است؛ چیزی که همیشه از تیم های یونایتد انتظارش را داریم. به نظرم تنها مشکل جام گرفتن است. مقداری نگرانی وجود دارد. باختن به لسترسیتی در یک چهارم نهایی جام حذفی خوب نبود. تیم در لیگ اروپا مقابل میلان کار سختی داشت؛ به نظرم بازیکنان خسته بودند، مخصوصا (برونو) فرناندز. شاید لازم داشت تا در بازی با لستر استراحت کند ولی فکر نمی کنم یونایتد تیمی باشد که بتواند در بازی های بزرگ به بازیکنانش استراحت بدهد. اعتقاد دارم ۱۲-۱۳ بازیکن تیم به اندازه ای خوب هستند که در بازی های زیادی برنده شوند. سوال اینجاست که آیا ترکیب تیم از عمق کافی برای استراحت دادن به این بازیکنان و با این وجود برنده شدن در بازی های بزرگ برخوردار است؟ 

۷۷ برد، ۳۱ مساوی و ۳۰ باخت حاصل کار ۱۳۷ بازی نشستن روی نیمکت منچستریونایتد، برای سولسشر بوده است. 

اخبار داغ 

حسن روشن: خسروانی پرویز قلیچ خانی را از اعدام نجات داد، همایون بهزادی ساواکی نبود این بار پرسپولیس مدعی 3 امتیاز بازی مشهد شد / شکوری: پدیده بازیکن غیرقانونی داشت علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد

باشگاه رئال مادرید قرارداد فرزند کاپیتان سابقش را برای سه سال دیگر تمدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید با انزو آلوز، فرزند بزرگ مارسلو دفاع چپ برزیلی پیشین کهکشانی‌ها قراردادی جدید بست.

مارسلو تابستان سال 2021 پس از 15 فصل حضور در رئال مادرید از این تیم جدا شد و به وطنش برگشت تا برای فلومیننزه بازی کند اما انزو آلوز در مادرید ماند تا به پیشرفتش در تیم نونهالان رئال ادامه دهد. آلوز 13 ساله در این فصل جزو بهترین‌های رده سنی خود در باشگاه رئال مادرید بوده و 17 گل به ثمر رسانده تا تیمش در کنار اتلتیکومادرید بهترین خط حمله را داشته باشند.

اظهار نظر جنجالی مارسلو پس از فتح لیبرتادورس با فلومیننزه

فرزند دفاع چپ سابق کهکشانی‌ها اما اخیراً برای تیم زیر 15 ساله‌های اسپانیا هم بازی کرد و در بازی برابر اسکاتلند که با برتری 3 بر یک اسپانیایی‌ها همراه بود، یک گل زد در حالی که آن بازی تنها دومین حضور او در این تیم بود.

به سبب همین عملکرد و آمار خوب، باشگاه رئال مادرید قرارداد انزو آلوز را تا پایان فصل 27-2026 تمدید کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: هری کین را می‌خواستیم؛ هویلوند هم به آن سطح خواهد رسید
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد