Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ابولفضل خوشنویس رئیس هیئت هندبال استان یزد گفت: اولین تورنمنت منطقه‌ای هندبال ساحلی ۲۰ فروردین به مدت چهار روز به میزبانی شهر یزد در ورزشگاه ساحلی محمود آباد برگزار می‌شود.

او افزود: این مسابقات به منظور نکوداشت دهم فروردین روز یزد و شکست حمله نظامی امریکا در صحرای طبس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشنویس ابراز کرد: در این تورنمنت تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی و تیم‌های خراسان جنوبی، ذغال سنگ طبس، سنگ آهن بافق و نماینده شهرستان اشکذر حضور دارند.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبال ساحلی تورنمنت منطقه ا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نمایشگاه بین‌المللی جاذبه‌های تحصیل در ایران ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

اولین نمایشگاه بین‌المللی جاذبه‌های تحصیل در ایران ۱۷ الی ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه ستاد برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی جاذبه‌های تحصیل در ایران با حضور دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکترجعفر رازقی سرپرست معاونت بورس و امور دانشجویان خارج، دکتر مصطفی صالحی مدیر کل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی، دکتر سلمانپور مشاوره رئیس درحوزه بین الملل، مهندس قائد شرف مشاور رئیس و مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر سوزنچی سرپرست اداره کل امور دانشجویان بین‌الملل و دیگر اعضا برگزار شد.

اولین نمایشگاه بین‌المللی جاذبه‌های تحصیل در ایران با توجه به اهمیت جذب دانشجویان بین‌المللی و در راستای نیل به مرجعیت علمی کشور با حضور دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، موسسات جذب و شرکت‌های دانش بنیان، نمایندگان ملل و اقوام ایران و سایر کشور‌های جهان ۱۷ الی ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ هدف از برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی جاذبه‌های تحصیل در ایران تشکیل زیست بوم، فعال سازی و معرفی کلیه کنشگران و نقش‌آفرینان در حوزه جذب دانشجویان بین‌الملل است.

دیگر خبرها

  • همایش‌ها در استان بوشهر روستامحور برگزار می‌شوند
  • زنجان میزبان محفل شعر قرار خبرگزاری تسنیم شد
  • در اولین روز از نمایشگاه کتاب چه نشست‌هایی برگزار می‌شود؟
  • اولین نمایشگاه بین‌المللی جاذبه‌های تحصیل در ایران ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • کشف سرنخ‌های جدیدی درباره شکل‌گیری اولین سیاه‌چاله‌های جهان
  • شیراز میزبان ۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور