Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@05:25:38 GMT

خدابنده‌لو: یک امتیاز برای ما ایده‌آل بود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۸۰۹۰

خدابنده‌لو: یک امتیاز برای ما ایده‌آل بود

هافبک تیم فوتبال پیکان با تمجید از عملکرد این تیم گفت که گرفتن یک امتیاز مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی ایده‌آل بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد خدابنده‌لو پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال گفت: تساوی خوبی بود. روی ضربات ایستگاهی موقعیت داشتیم که می‌توانستیم به گل هم برسیم، اما در کل یک امتیاز در ورزشگاه آزادی هم برای ما ایده‌آل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه مهدی تارتار اعلام کرد از شرایط دفاعی تیمش راضی بوده اما از وضعیت هجومی نه، گفت: طبیعی است که مقابل استقلال باید دفاعی بازی کنیم، اما اینطور نبود که عقب نشسته باشیم. در دقایقی از بازی پرس کردیم و دروازه استقلال را به خطر انداختیم.

هافبک پیکان درباره شرایط این تیم نیز گفت: تیم ما جوان است و تا اینجا هم عالی کار کردیم. قطعاً بهتر از این می‌شود و امیدوارم یک رتبه تک رقمی بگیریم و مانند سال قبل نشود.

کارشناس داوری: پنالتی پیکان مقابل استقلال دیده نشد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال پیکان تهران استقلال پیکان تهران مقابل استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار کرد: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال و ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

دیگر خبرها

  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!