Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: تیم ما متحول شده است، کادرفنی و بازیکنان خیلی زحمت کشیده‌اند و یک امتیاز مقابل استقلال قابل قبول است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی اصغر مدیرروستا پس از تساوی بدون گل پیکان مقابل استقلال گفت: با توجه به اینکه در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال بازی داشتیم، بچه‌های ما خیلی توان گذاشتند و زحمت کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من مزد زحمات‌شان را گرفتند و یک امتیاز هم برای ما قابل قبول و خوب بود.

وی ادامه داد: امتیاز تیم‌ها در لیگ نزدیک است و اگر امروز 3 امتیاز را می‌گرفتیم خیلی بهتر می‌توانستیم در جدول خودمان را نشان دهیم. همین روند را باید ادامه دهیم. اگر در زمین خودمان 3 امتیاز را کسب کنیم و در خانه حریفان هم بازنده نباشیم، برای ما قابل قبول است. پیکان متحول شده و کادرفنی خیلی زحمت کشیده که تیم به اینجا رسیده است. تیم ما ابتدای فصل متزلزل بود و این مسئله بابت زحمات کادرفنی و بازیکنان است. باید از مدیریت کارخانه و باشگاه تشکر کنیم که حامی ما بوده‌اند. همه دست به دست هم دادند تا تغییر و تحول خوبی در تیم شکل بگیرد.

مدیر تیم فوتبال پیکان در خصوص داوری گفت: داوری روز سختی نداشت و متعادل بود. صحنه‌های خاصی نداشتیم و کرمانشاهی هم یکی از بهترین داوران ما است و داوری امروز حاشیه خاصی نداشت. 

کارشناس داوری: پنالتی پیکان مقابل استقلال دیده نشد

 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال پیکان تهران استقلال پیکان تهران مقابل استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد، ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد