Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا رضایی پس از تساوی پیکان مقابل استقلال، در مورد اینکه آیا برای کسب یک امتیاز به میدان رفتند اظهار داشت: مهدی تارتار در هیچ بازی ما را برای مساوی به زمین نمی فرستد. در این بازی هم آمده بودیم ببریم. استقلال تیم خوبی است و از نتایج آخرش مشخص است که جان گرفته، در آزادی مساوی مقابل استقلال یا پرسپولیس یک نتیجه ایده آل است اما هدف ما برد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان پیکان در مورد اینکه برخلاف دروازه‌بان‌های دیگر در دقایق پایانی بازی را سریع شروع می‌کرد، گفت: تیم ما نیازی به وقت تلف کردن ندارد. حتی دقایق آخر هم می‌توانستیم به گل برسیم. کادرفنی به ما این کارها را یاد نمی‌دهد.

وی در خصوص اینکه آیا کادرفنی تیم‌های دیگر این کار را به بازیکنانشان یاد می‌دهند، عنوان کرد: نمی‌دانم. در مورد کادرفنی تیم‌های دیگر صحبتی نمی‌کنم اما کادرفنی ما به ما می گوید بازی را سریع‌تر شروع کنیم که سو تفاهمی پیش نیاید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال پیکان دروازه بان پیکان علیرضا رضایی هفته نوزدهم مهدی تارتار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گمانه‌زنی‌های بسیار در خصوص انتخابی وزن 86 کیلوگرم جهت شرکت در المپیک 2024 پاریس و با توجه به مصدومیت حسن یزدانی، بالاخره تصمیم نهایی کادرفنی در این خصوص اعلام شد.

در متنی که فدراسیون کشتی منتشر کرده، آمده است:
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی آقای حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن 86 کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.
1- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که 50 روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، آقای حسن یزدانی که 9 ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و درصورتی‌که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، ایشان ملی پوش ایران در وزن 86 کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پاریس خواهد بود.
2- در صورتی‌که شرایط درج شده در بند 1 حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی پوش این وزن اتخاذ می‌نماید.

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)