Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@19:37:52 GMT

نظر حاجی‌دلیگانی درباره سند راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۸۱۹۲

نظر حاجی‌دلیگانی درباره سند راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین

 خانه ملت: حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به امضای سند راهبردی ۲۵ ساله میان ایران و چین، گفت: ایران اسلامی در منطقه غرب آسیا و در سطح بین الملل دارای اقتدار بلامنازع است از این رو ضمن حفظ استقلال خود، راهکارهایی را دنبال می کند که با یکجانبه گرایی که آمریکایی ها در منطقه و دنیا راه انداخته اند، مقابله شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در توضیح مفاد این سند راهبردی عنوان کرد: سند راهبردی ۲۵ ساله میان ایران و چین صرفا یک نقشه راه بوده که به امضا رسیده است.

وی افزود: از این رو صرف یک سند هیچ تعهدی به لحاظ کمی میان طرفین وجود ندارد به این معنا که از این پس از طریق موافقتنامه های اجرایی وارد همکاری های اقتصادی خواهیم شد که هریک از این توافقنامه ها باید در مجلس شورای اسلامی به صورت شفاف بررسی شده و به تصویب برسد تا به اجرا درآید.

حاجی دلیگانی در ادامه تصریح کرد: چنین سند راهبردی را نیز می توانیم با کشورهای دیگری که از لحاظ قدرت و جایگاه هم سطح ایران هستند داشته باشیم اما با کشورهایی که در سطح ایران نباشند چنین سندی به امضا نخواهد رسید.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: سند راهبردی ۲۵ ساله میان ایران و چین می تواند فشار حداکثری که آمریکایی ها در سال های اخیر با تحریم علیه ایران ایجاد کردند را از بین ببرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: حسینعلی حاجی دلیگانی سند راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین،‌ از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.
این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود.

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 847547 منبع: فارس برچسب‌ها استان البرز خبر مهم سگ بدون صاحب

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر
  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم
  • نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا، راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود