Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: فعالیت فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات استان مرکزی در فضای مجازی رصد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بهروز اکرمی عصر امروز در نشست ستاد انتخابات استان و فرمانداران با روسای هیئت های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شورهای اسلامی با اشاره به مجریان انتخابات اظهار داشت: ما مجری انتخابات در طراز جمهوری اسلامی هستیم و برای جلب مشارکت حداکثری و ایجاد رقابت در کمال امنیت تلاش می‌کنیم تا این شرایط برای داوطلبان و رای دهندگان در استان مرکزی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان مرکزی در سال 98 در بخش های مختلف رتبه های نخست کشوری را از آن خود کرد و اول بودن چیز بدی نیست و برای کسب رتبه برتر در انتخابات پیش رو نیز باید تلاش کرد چرا که اول بودن به راحتی بدست نمی آید و در حالی که استان های دیگر هیئت های اجرایی خود را تشکیل نداده بودند استان مرکزی در زمان مقرر هیئت های اجرایی خود را تشکیل داد و حتی یک مورد از 30 معتمد معرفی شده رد نشدند و این نتایج نشات گرفته از همکاری هیئت های نظارت شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: اقدامات مجریان انتخابات نباید شائبه انگیز باشد چرا که ما هیچ گونه مسئولیت قانونی و شرعی نداریم که طرفدار یا علیه کسی باشیم بلکه وظیفه ما فعالیت بر اساس قانون است و در این مقطع نیز از انجام بعضی از کارهای مباح نیز باید خودداری کرد.

اکرمی با بیان اینکه به همه موضوعات پیرامون انتخابات باید حساس باشید، گفت: همه ما در فضای مجازی حضور داریم و در این فضا نیز باید از انجام هرگونه کار شائبه برانگیز دوری کرد و در این زمینه فعالیت فرمانداران و بخشداران و اعضای ستاد انتخابات بررسی می‌شود و موضع‌گیری سیاسی را قانون نمی‌پذیرد.

وی ادامه داد: مرزها باید مشخص شود زیرا ما فعال سیاسی نیستیم و نباید فعالیت حزبی، سیاسی یا جناحی داشته باشیم و تعامل مجریان انتخابات با هیئت های نظارت صادقانه است و در جهت سربلندی جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: ما افتخار می کنیم که کارگزار جمهوری اسلامی هستیم و به همه فرمانداران و بخشداران تاکید موکد داریم که تعامل صادقانه و سازنده داشته باشند و طبق مر قانون عمل کنند.

اکرمی خاطرنشان کرد: در امر انتخابات نباید سلیقه ای و دقیقه نودی عمل کرد چرا که این کار در امر انتخابات به منزله یک سم مهلک است و کارهای انتخابات در نخستین فرصت باید انجام شود و فرمانداران از ظرفیت شورای تامین در راستای جلب کمک ها و برگزاری یک انتخابات سالم با مشارکت حداکثری استفاده کنند.

وی بیان کرد: امسال انتخابات کرونایی در پیش داریم و فرمانداران چهار سناریو برای وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و آبی باید داشته باشند و در راستای کمبود نیروی انسانی اعضای شعبه ها از توان دانشجویی استفاده می کنیم و از هم اکنون باید مشخص شود که حتما حضور پیدا می کنند و در این اوضاع شیوع بیماری کرونا کمیته پشتیبانی و کمیته it اهمیت دارد و فرمانداران و بخشداران باید از هم اکنون موضوعات این کمیته ها را پیگیری کنند.

استاندار مرکزی: فرمانداران باید اصل بی‌طرفی را در انتخابات رعایت کنندافراد باتجربه و توانمند در شعب اخذ رای در استان مرکزی به کار گرفته می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: در فضای مجازی هر گونه اظهار نظر و حتی لایک آن شائبه برانگیز است و این مطالب را شفاف و صریح تشریح می کنیم تا در صورت برخورد گله ای نباشد و همین لایک به نوعی اظهار نظر سیاسی است.

اکرمی با بیان اینکه نباید شوراهای روستاها بدون شورا باشند، ادامه داد: 40 روستایی که سال های قبل فاقد شورا بودند نباید امسال تکرار شود  و شوراها در روستاهای واجد شرایط باید تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه عرصه انتخابات جای اجتهاد شخصی نیست، گفت: اگر مجریان انتخابات ابهامی داشتند باید با ستاد انتخابات مطرح کنند و از مواضع تهمت دوری کنید و امیدواریم با تلاش همه فرمانداران و بخشداران و هیئت اجرایی و نظارت و ستاد انتخابات شاهد یک خروجی خوب در درجه نخست مورد رضایت خداوند متعال و در درجه بعد مورد رضایت مردم و مایه سربلندی جمهوری اسلامی داشته باشیم.

انتهای پیام/711/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانداران و بخشداران مجریان انتخابات استاندار مرکزی استان مرکزی ستاد انتخابات جمهوری اسلامی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزادپور پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ صفحه از کسب و کارهای خانگی، اصناف و افراد معروف در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در راستای طرح نور مورد بررسی قرار گرفته‌اند که به ۱۵۰ نفر از آنان تذکر داده شده است.

رییس پلیس فتای استان قم بیان کرد: عناوین عدم رعایت عفت عمومی در بستر فضای مجازی مشتمل بر نداشتن پوشش مناسب، استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل، بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب و ترویج سبک زندگی غربی می‌باشد.

سرهنگ فرازپور خاطرنشان کرد: متخلفان فضای مجازی در صورت استمرار بر انتشار محتواهای مجرمانه‌شان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6088423

دیگر خبرها

  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر