Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@06:00:22 GMT

عاملان خاموشی در گنبدکاووس دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۸۴۷۹

فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای و کشف ۵۱ فقره سرقت کابل برق و مخابرات در شهرستان "گنبد کاووس" خبر داد.

به گزارش میزان، سردار سعید دادگر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل‌های برق و مخابرات شبکه هوایی در گنبدکاووس و بروز مشکل برای شهروندان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی "گنبدکاووس" قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرانجام پس از چندین روز رصد و ردزنی و بررسی صحنه‌های سرقت و با بهره گیری از بانک اطلاعاتی سارقان، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای و سابقه دار شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: سارقان طی چند عملیات ضربتی پلیس دستگیر و به مقر پلیس آگاهی انتقال داده شدند که در تحقیقات فنی صورت گرفته، متهمان با قرار گرفتن در برابر مدارک و مستندات پلیس چاره‌ای جزء اعتراف نداشته و به ۵۱ فقره سرقت کابل‌های برق و مخابرات شبکه هوایی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به بازسازی صحنه‌های سرقت، بیان کرد: متهمان دارای سوابق متعدد کیفری بوده و تاکنون چندین مرتبه به جرم سرقت روانه زندان شده و مجدد نیز با پرونده ۵۱ فقره‌ای سرقت کابل‌های برق و مخابرات شبکه هوایی روانه زندان شدند.

سردار دادگر از شهروندان خواست در صورت اطلاع و یا مشاهده هر گونه موارد مشکوک و مجرمانه موارد را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت عاملان خاموشی گنبدکاووس دستگیر اعمال ماه شعبان تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت برق و مخابرات سرقت کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان سابقه‌دار در این شهرستان و کشف ۶ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص وقوع سرقت‌های مختلف در سطح شهرستان تالش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه اظهارت شکات و تحقیقات میدانی انجام شده، اعضای باند سه نفره سارقان این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از اعتراف این افراد به پنج فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۳۰، ۳۲ و ۴۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رستمی با تاکید بر به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 749207

دیگر خبرها

  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه