Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@11:23:43 GMT

قاسمی آقباش: به حکم قصاص حمید صفت اعتراض می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۸۵۰۷

آفتاب‌‌نیوز :

عسگر قاسمی آقباش در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: حکم قصاص موکلم به بنده ابلاغ شده است. بنده و آقای عزیزمحمدی، دیگر وکیل پرونده، ظرف ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ حکم فرصت داریم نسبت به حکم صادره فرجام‌خواهی کنیم.

او افزود: به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد و پرونده با فرجام‌خواهی ما به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، ۲۸ مرداد ماه سال ۹۶ از تشکیل پرونده برای حمیدرضا صفت، خواننده، به اتهام قتل و انجام تحقیقات در این خصوص خبر داد و گفت که دو سه روز پیش متهم با ناپدری خود درگیر شد که ناپدری او در بیمارستان فوت کرد و متهم اکنون در بازداشت است.

«حمید صفت» ششم خردادماه سال ۹۷ از زندان با قرار وثیقه آزاد شد.

در اواخر سال ۹۹ با اعتراض اولیای دم به آزادی وی این بار پرونده به کمیسیون ۱۱ نفره پزشکی قانونی فرستاده شد و برای برطرف‌ شدن ابهامات، بازپرس رسیدگی‌کننده به پرونده در دادسرای جنایی تهران، دستور تشکیل هیأت ۱۱ نفر متخصصان پزشکی قانونی را صادر کرد.

هیأت پزشکی در دادسرای جنایی تهران حاضر شدند و در جلسه تحقیق از حمید صفت دفاعیات وی را شنیدند.

با تکمیل تحقیقات، با توجه به نظریه کمیسیون پزشکی و طبق ماده ۲۹۰ قانون مجازات اسلامی مبنی بر این که اگر کسی آگاهی داشته باشد که فرد بیمار است، با او درگیر شود، گرچه عمل نوعاً کشنده نباشد، او مرتکب قتل عمد شده است، کیفرخواست رپر معروف به اتهام قتل عمد صادر شد و حمیدصفت پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه دادگاه پس از دفاعیات متهم و وکیل او، قاضی پرونده دستور بازداشت حمید صفت را صادر کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حمید صفت قتل حکم اعدام حمید صفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد

استاندار همدان با بیان اینکه برق استان با اولویت‌بندی‌های خاص تقسیم و توزیع شود، گفت: مصرف برق خانگی، کشاورزی، صنعت، گردشگری و معادن باید انضباط پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، جلسه‌ شورای مدیریت مصرف برق پیش از ظهر امروز در سالن شهدای استانداری همدان و با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای این شورا برگزار شد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با تبریک روز صنعت برق بر فعالان این عرصه بر اینکه مصرف برق در استان باید انضباط پیدا کند تاکید کرد و اظهار داشت: مصرف برق خانگی، کشاورزی، صنعت، گردشگری و معادن باید انضباط پیدا کند.

وی افزود: رویکرد شعار سال باید سرلوحه امور قرار گیرد به نحوی که جهش تولید محقق شود، یعنی افزایش چند برابری نسبت به گذشته ایجاد شود.

استاندار همدان با بیان اینکه چهار هزار و 300 میلیون کیلووات حجم برق مصرفی استان، با اولویت‌بندی‌های خاص تقسیم و توزیع شود، افزود: در شرایطی که در موضوع انرژی با محدودیت مواجه هستیم، شعار سال باید با بهره‌وری در تولید محقق شود.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: باید نقاط هدررفت برق شناسایی و کاهش پیدا کند و مدیریت انرژی با اولویت‌های مشخص در استان پیگیری شود و در زمانی که مصرف برق واحدهای صنعتی یا خانگی از حد نرمال خارج شد، باید علت آن مورد بررسی قرار گیرد تا رعایت مصرف با بهره‌وری انجام شود.

وی با بیان اینکه صنایع پاک، دانش‌بنیان و نوآور در همدان رشد بسیار خوبی داشته است، گفت: به پدافند غیرعامل در راستای پیشگیری از آسیب‌ها و مخاطرات احتمالی توجه ویژه شود.

در پایان جلسه از دستگاه‌های اجرایی برتر در حوزه مصرف بهینه انرژی تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه