Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@18:41:10 GMT

کودتا در اردن و موج دستگیری‌ها در خاندان سلطنتی اردن

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۸۵۶۶

کودتا در اردن و موج دستگیری‌ها در خاندان سلطنتی اردن

رسانه‌های صهیونیستی مدعی موج دستگیری‌ها در بین مقام‌های ارشد اردن و خاندان سلطنتی از جمله برادر پادشاه و ولی عهد سابق این کشور به اتهام کودتا شدند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی شنبه شب به وقت تهران مدعی دستگیری برادر پادشاه اردن و برخی از مقام‌های عالیرتبه این کشور شدند.

روزنامه «یدیعوت آحارانوت» و شبکه خبری «کان» شنبه شب مدعی شدند که برادر «عبدالله دوم» پادشاه اردن و شماری از مقام‌های ارشد این کشور در اردن دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این منابع خبری مدعی شدند که دلیل این دستگیری‌ها برملا شدن توطئه در براندازی پادشاه این کشور بوده است. هنوز مشخص نیست که کدام برادر پادشاه اردن دستگیر شده است، اما گفته می‌شود «الشریف بن زائد» نماینده  شاهزاده «علی بن حسن»   در بین دستگیر شدگان است.

 یک خبرنگار صهیونیستی نیز در توییتی با اشاره به موج دستگیری‌ها در بین مقام‌های عالی رتبه اردنی نوشت که «حمزه» ولی‌عهد سابق اردن در حبس خانگی قرار دارد.

عبدالله بن حسین، پادشاه  اردن است. او از زمان مرگ پدرش «شاه حسین»   در هفتم فوریه ۱۹۹۹ به پادشاهی رسیده ‌است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا کودتا اردن دستگیری رسانه های صهیونیستی مشرق دستگیری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید همچنان پادشاه اروپا؛ دورتموند برای سومین بار راهی فینال شد

رئال مادرید در مجموع در جام باشگاه‌های اروپا / لیگ قهرمانان اروپا با 17 حضور در فینال‌ها رکورددار است.

به گزارش طرفداری، رئال مادرید در فرمت لیگ قهرمانان اروپا بیشترین حضور را در فینال این تورنمنت معتبر تجربه کرده است.

سایت ترانسفرمارکت به بهانه صعود دورتموند به لیگ قهرمانان اروپا و به استناد به داده‌های یوفا، اقدام به معرفی 10 تیم با بیشترین حضور در فینال این مسابقات کرده است که مطابق انتظار، پادشاه لیگ قهرمانان با 8 حضور در فینال این رقابت‌ها در صدر قرار گرفته است. پس از رئال مادرید، تیم‌های میلان، بایرن مونیخ و یوونتوس با 6 حضور در فینال در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. حضور یوونتوس با 6 فینال و آمار بد این تیم ایتالیایی در فینال‌ها از نکات جالب‌توجه این فهرست است.

دورتموند هم با پیروزی مقابل پاری سن ژرمن، سومین فینال خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند و دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید هم می‌توانند با صعود به فینال آمار خود را ارتقاء بخشند به خصوص بایرن مونیخ که می‌تواند با 7 فینال به تنهایی در جایگاه دوم و پشت سر رئال مادرید قرار گیرد.

گل قهرمانی وینیسیوس جونیور به لیورپول در فینال 2022 تیم‌هایی با بیشترین حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید: 8 میلان: 6 بایرن مونیخ: 6 یوونتوس: 6 بارسلونا: 5 لیورپول: 5 منچستریونایتد: 4 دورتموند: 3 چلسی: 3 منچسترسیتی: 2 10 تیم با بیشترین حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا تیم‌هایی با بیشترین حضور در فینال جام باشگاه‌های اروپا / لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید: 17 میلان: 11 بایرن مونیخ: 11 لیورپول: 10 یوونتوس: 9 بارسلونا: 8 بنفیکا: 7 آژاکس: 6 اینتر: 6

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئال مادرید همچنان پادشاه اروپا؛ دورتموند برای سومین بار راهی فینال شد
  • تمسخر ملكه اليزابت و آداب سلطنتی توسط مگان مارکل
  • دستگیری فرد مدعی نفوذ در سفارتخانه‌ها برای اخذ ویزا
  • پادشاه اردن: کنترل اسرائیل بر گذرگاه رفح فاجعه غزه را تشدید می‌کند
  • رهایی گروگان ۶ ساله و دستگیری گروگانگیران در هرمزگان
  • رهایی گروگان ۶ ساله و دستگیری گروگانگیران‌ در هرمزگان
  • رهایی گروگان۶ ساله و دستگیری ۲ آدم ربا با عملیات پلیس هرمزگان
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • ملکه اردن آمریکا را محکوم کرد/ زندگی ما بی‌ارزش است/ غزه نمونه‌ای از فروپاشی استانداردهای جهانی است
  • کشف کمیاب‌ترین «رنگ» دنیای باستان در یک حمام رومی؛ رنگی گران‌تر از طلا (+عکس)