Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت: کار ثبت‌نام از شورای اسلامی شهر‌ها انجام شده و الان هم در مرحله بررسی صلاحیت‌ها هستند و هنوز لیستی به عنوان اعلام اسامی نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه به صورت رسمی منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : سیزدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور در ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

او ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری به لحاظ اینکه دوره هشت ساله رئیس جمهوری فعلی به اتمام می‌رسد و شخص دوم کشور توسط مردم انتخاب می‌شود، بسیار بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستاها، افزود: در انتخابات شورا‌های اسلامی شهرها، مردم با رای خود افرادی را انتخابات می‌کنند که با رأی آن‌ها شهردار که مدیر امور شهر است انتخاب و اعضای شورای اسلامی روستا‌ها نیز با رأی خود دهیار که مدیر روستا است را انتخاب می‌کنند.

او افزود: فرایند انتخابات در انتهای سال ۹۹ شروع شده کار ثبت‌نام از شورای اسلامی شهر‌ها انجام شده و الان هم در مرحله بررسی صلاحیت‌ها هستند.

رنجبر با بیان اینکه در مجموع در حوزه شهر کرمانشاه ۳۱۱ نفر ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: ۱۲ نفر از این تعداد برای شهر ماهیدشت، ۱۵ نفر برای شورای شهر هلشی مرکز بخش سرفیروزآباد، ۱۹ نفر برای شهر جدید قلعه به مرکزیت بخش بیلوار، ۲۴ نفر برای شهر کوزران و ۲۴۱ نفر هم برای شهر کرمانشاه ثبت‌نام کرده‌اند.

رنجبر گفت: هیأت‌های اجرایی در این مرحله با توجه به استعلامات مشغول بررسی صلاحیت‌های هستند که روز ۲۲ فروردین‌ماه نظر هیأت اجرایی به هیأت نظارت ارسال و بررسی صلاحیت داوطلبان توسط این هیأت انجام خواهد شد.

او گفت: نتیجه نهایی تا قبل از هشت اردیبهشت‌ماه به فرمانداری اعلام و سپس به صورت کتبی به داوطلبان اعلام می‌شود که افراد ردصلاحیت شده چهار روز مهلت دارند شکایت‌های خود را به هیأت نظارت استان تحویل دهند.

او در خصوص تبلیغات زودهنگام انتخاباتی، گفت: هنوز لیستی به عنوان اعلام اسامی نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه به صورت رسمی منتشر نشده، لذا تبلیغات تحت عنوان کانداتوری ششمین دوره شورای شهر و روستا ممنوع است، اما اگر افرادی بدون ذکر عنوان کاندیداتوری کانالی را در فضای مجازی تشکیل داده و عضو گرفته طبق قانون، ممنوعیتی نیست.

رنجبر از انتخابات به عنوان سرمایه‌گذاری برای کشور یاد کرد و افزود: مردم شرکت در انتخابات را مهم بدانند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه انتخابات1400 انتخابات ریاست جمهوری داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر دوره انتخابات شهر کرمانشاه بررسی صلاحیت ششمین دوره برای شهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمام نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ آغاز می شود و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • اسلامی: تمام مولفه‌های انتخابات دور دوم با دقت انجام می‌شود