Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان، تصمیم AFC در اعطای میزبانی گروه‌های مختلف لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی به کشورهای غیر از ایران را ناعادلانه توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری، در پاسخ به سوالی مبنی بر سلب میزبانی ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی گفت: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا ناعادلانه بوده و معترض بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند آنها این تصمیم را قطعی قلمداد کردند، اما فدراسیون همچنان در شکایت خود پیگیر است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون به‌صورت مستمر شکایت خود را دنبال می‌کند، اما از آن سو تیم ملی و باشگاه‌های ما هم آماده هستند تا با تمام توان برای نتیجه خوب بجنگند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی قطر لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال ایران مسعود سلطانی فر جام جهانی قطر لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال ایران مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد