Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:39:04 GMT

کنترل شیوع کرونا نیازمند همکاری عمومی است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۸۶۹۲

کنترل شیوع کرونا نیازمند همکاری عمومی است

مهدی مشایخی روز شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا در شهرستان میانه اعلام کرد: از فردا تمامی مشاغل گروه های ۲ و ۳ و ۴ شهرستان به مدت ۲ هفته تعطیل خواهند شد و پس از دو هفته با اعمال نظر استان مبنی بر بهبود وضعیت شهرستان اعمال نظر می شود.

وی از پلیس راه خواست تا تمامی خودروهای سواری با پلاک های غیر بومی ورودی به شهرستان را اعمال قانون و از ورود آنها جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشایخی تاکید کرد: ادارات خدمات رسان از مراجعه به درب منازل جهت کنتورنویسی تا ۲ هفته خودداری کرده و جایگاههای سوخت نیز نسبت به رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی اقدام لازم را اعمال کرده و نظارتها بر جایگاهها افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بر محدودیت برگزاری مراسم تشییع و تدفین با حضور بیش از ۱۵ نفر و لزوم چاپ اعلامیه های ترحیم بدون قید زمان تاکید کرد.

وی در ادامه از دستگاههای اجرایی خواست تا از پیمانکاران بخواهند تمامی شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرده و شهرداری نیز به ازدیاد سد معبر در هسته مرکزی رسیدگی کند.

مشایخی به برگزاری جلسات ضروری ادارات با حضور حداکثر ۱۵ نفر و ممنوعیت برگزاری نماز جماعت و نماز جمعه در مساجد و امامزاده ها تاکید کرد . 

امروز بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا وضعیت کرونا در شهرستان های شبستر، هشترود و میانه قرمز شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی میانه ویروس کرونا آذربایجان شرقی میانه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب در حاشیه این مسابقه با تبریک هفته سلامت اظهار داشت: سلامت همکاران و ایجاد نشاط و شادابی بین همکاران از اهمیت خاصی برخوردار است. حسین اصغری افزود: به منظور ترویج سبک زندگی سالم و همچنین ورزش و تحرک در بین همکاران، مسابقه فوتبال به همت واحد ورزش در چمن اختصاصی امور آب و فاضلاب شهرستان میانداب برگزار شد.  این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است